روزانه سه هزار تماس با اورژانس استان اصفهان برقرار می‌شود

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان گفت: به طور متوسط روزانه دو هزار ۵۰۰ تا سه هزار تماس با فوریت‌های پزشکی اصفهان گرفته می‌شود.

فرهاد حیدریان گفت: از شهریور سال گذشته تا کنون یک میلیون تماس با فوریت‌های پزشکی استان اصفهان برقرار شده که نتیجه آن انجام بیش ۳۱۱ هزار مأموریت بوده است.

او افزود: حجم مأموریت‌هایی که در طول سال انجام می‌شود بالا است که توسط ۱۶۱ پایگاه اورژانس که در استان اصفهان وجود دارد انجام می‌شوند. باوقوع سالیانه ۱۵۵ هزار مأموریت در شهرستان اصفهان، می توان گفت قسمت عظیمی از مأموریت‌های استان در این شهرستان انجام می شود.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی اصفهان عنوان کرد: به طور متوسط روزانه دو هزار و ۵۰۰ تا سه هزار تماس با فوریت‌های پزشکی اصفهان گرفته می‌شود و در پنج ماهه ابتدایی امسال ۱۲۳ هزار مأموریت انجام شده است و ۲۵ درصد از مأموریت‌های انجام شده مربوط به حوادث ترافیکی و مابقی درخصوص مشکلات قلبی، مغز و اعصاب و سایر موارد بوده است.

او تصریح کرد: در یک سال گذشته توسط نیروهای اورژانس ۱۶۰ مورد احیای قلبی ریوی موفق انجام شده است و اگر در محل امدادخواهی عملیات احیا برای آن‌ها آغاز نمی‌شد، احیای آن‌ها در بیمارستان نتیجه مطلوبی نداشت و هر دقیقه تأخیر در انجام عملیات احیای قلبی ریوی، ۱۰ درصد احتمال نجات جان فرد را کاهش می‌دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار