گزارشی از نخستین جلسه تمرینی تیم ملی /بازار داغ شوخی و کری خوانی در اولین تمرین

نخستین جلسه تمرینی تیم ملی کشورمان در مجموعه مرکز ملی فوتبال از ساعت ۱۷ برگزار شد.

نخستین جلسه تمرینی تیم ملی فوتبال کشورمان با حضور کارلوس کی روش از ساعت ۱۷ در مرکز ملی فوتبال با حضور بازیکنان دعوت شده از تیم‌های لیگ برتری آغاز شد.

 پیش از آغاز تمرین، سرمربی تیم ملی برای دقایقی با مهدی مهدی‌پور و محمد محبی به صورت خصوصی صحبت کرد. سپس این دو بازیکن به همراه وحید امیری زیر نظر دکتر شهاب به تمرین اختصاصی مشغول شدند. همچنین سه دروازه‌بان تیم ملی زیر نظر الکساندر لوپز مربی دروازه‌بان‌ها تمرینات مخصوص خودشان را پشت سر گذاشتند.

ریکاردو سیلوا بخش‌های مختلف تمرین را برای بازیکنان توضیح می‌داد و کی‌روش نیز در کنار ژوآئو آنالیزور تیم ملی عملکرد بازیکنان را زیر نظر داشت. کی‌روش به دقت عملکرد بازیکنان در بخش‌های تمرینی را زیر نظر داشت و در صورت لزوم تذکرات لازم را به آن‌ها می‌داد.

 بازیکنان تیم ملی پس از کار با توپ و انجام تمرینات گرم کردن، در قالب دو تیم در یک نیمه با بازی درون تیمی پرداختند. در این بخش سید حسین حسینی، علیرضا بیرانوند و پیام نیازمند، به تناوب درون دروازه‌ها ایستادند. همچنین مهدی‌پور نیز به جمع سایر بازیکنان اضافه شد. بازیکنان با انگیزه بالا در این بخش برای گلزنی به تیم مقابل تلاش می‌کردند که این مساله بازار کری خانی را بین آن‌ها داغ کرده بود.

 پس از بازی فشرده در یک نیمه زمین، مربی دروازه‌بان‌ها به صورت خصوصی با بیرانوند صحبت کرد. همچنین کی‌روش بازیکنان را جمع و دقایقی برای آن‌ها صحبت کرد.

در بخش بعدی بازیکنان به بازی فشرده ادامه دادند. در این بخش کی‌روش به صورت مستقیم نظارت بر کار بازیکنان را بر عهده گرفت. سرمربی که سعی در اصلاح حرکات بازیکنان داشت، در حین این بخش تذکراتی را به صورت جدی به رامین رضاییان و امید نورافکن داد.

 پس از پایان تمرین، سرمربی تیم ملی نزد اصحاب رسانه آمد و از آن‌ها تشکر کرد.

گزارشی از نخستین جلسه تمرینی تیم ملی /بازار داغ شوخی و کری خوانی در اولین تمرین

کی روش خطاب به اصحاب رسانه گفت:مینی کمپ را در تهران شروع کردیم و بسیار خوشحالم که این فرصت را داشتم تا با بازیکنان در تهران تمرین کنم. تمرین فردا در استادیم آزادی برگزار می‌شود و قبل از شروع تمرین ۱۵ دقیقه در بین خبرنگاران حضور پیدا خواهم کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار