استقرار هزار و ۵۸۱ پایگاه برای جمع آوری کمک‌های مردمی در شور عاطفه‌ها

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: رویداد شور عاطفه‌هاروز پنجشنبه ۲۴ شهریور در پایگاه‌ها و جمعه ۲۵ شهریورماه در مصلی‌های نمازجمعه برگزارمی شود.

 روح اله صالحی مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با ارائه گزارشی از روند اجرای رویداد ملی ومعنوی شور عاطفه‌ها، گفت: این پویش مردمی که از ۱۵ مرداد در استان زنجان آغاز شده و این رویداد ملی ومعنوی روز پنجشنبه ۲۴ شهریور در پایگاه‌های نمادین استان و جمعه ۲۵ شهریورماه در مصلی‌های نماز جمعه برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه هزار و ۵۸۱ پایگاه برای جمع آوری کمک‌های انسان دوستانه خیران پیش بینی شده است، ادامه داد: ۷۳۱ پایگاه روز‌های پنجشنبه و جمعه در میادین و معابر اصلی، مصلی‌های نماز جمعه، مراکز نیکوکاری آماده دریافت کمک‌های خیران ونیکوکاران وعموم مردم نوع دوست استان هستند.

صالحی با اشاره به اینکه ۷ هزار و ۱۰۰ دانش آموز مستعد تحت حمایت کمیته امداد از خدمات فرهنگی آموزشی و تحصیلی این نهاد بهره‌مند هستند، ادامه داد: مرحله دوم رویداد ملی و معنوی شور عاطفه‌ها با همکاری آموزش و پرورش، دهه دوم مهرماه در بیش از ۸۵۰ مدرسه و آموزشگاه در استان برگزار می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان مشارکت خیران را در خدمت رسانی موثر به مددجویان تحت حمایت مهم دانست و افزود: اصناف، کسبه، بازاریان، شرکت‌ها، کارخانجات، دانش آموزان و فرهنگیان و عموم مردم خیر و نوعدوست استان با مشارکت در این رویداد معنوی نهاد مقدس مردمی کمیته امداد را در رسیدگی به خانواده‌های نیازمند و تأمین بخشی از مایحتاج تحصیلی دانش آموزان عزیز تحت حمایت یاری کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.