فرماندار ویژه میانه خواستار شد؛

تخصیص اعتبار برای تعمیرات اساسی سالن‌های ورزشی بخش‌ها و روستا‌ها

فرماندار ویژه میانه با اشاره به ظرفیت‌های انسانی شهرستان میانه در حوزه ورزش، حل مشکلات ورزشگاه ۵ هزار نفری شهید سرانجام، تسریع در احداث خانه تکواندو، رفع موانع شهرک قهرمانان و نیز تخصیص اعتبار برای تعمیرات اساسی سالن‌های ورزشی بخش‌ها و روستا‌های شهرستان را خواستار شد.

آقای مسعود سعادتی در جلسه‌ای که با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان در جمع قهرمانان و هیئت‌های ورزشی میانه برگزار شد، لزوم احداث خانه وزنه برداری و خانه جوان و نیز محل مناسب برای تمرینات ملی پوشان در رشته‌های مختلف از جمله تیر و کمان در شهرستان میانه را مطرح کرد.

او ابراز امیدواری کرد با توجه به جدیت مدیرکل ورزش و جوانان و شناخت وی از مسائل شهرستان میانه و نیز پیگیری نمایندگان، اعتبارات ویژه‌ای برای ورزش شهرستان جذب شود و شاهد اتفاقات خوب در حوزه زیرساخت‌های ورزشی میانه باشیم.

آقای ستوده نژاد مدیرکل ورزش و جوانان نیز در این جلسه، با اشاره به تصویب ۹۰ هزار میلیارد تومان اعتبار به پروژه‌های نیمه تمام استان در جریان سفر ریاست جمهوری به استان، گفت: از این میزان، ۷ میلیارد تومان برای خانه تکواندوی میانه و ۵ میلیارد تومان هم برای رفع مشکلات ورزشگاه شهید سرانجام این شهرستان در نظر گرفته شده که لازم است نمایندگان میانه برای ابلاغ این اعتبار، مساعدت کنند.

آقای مهدی اسماعیلی نماینده میانه در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه، خواستار توجه ویژه به ورزش میانه به ویژه ورزش بانوان شده، گفتند: قرار بود وزیر ورزش چندین ماه قبل به میانه سفر کرده و مسائل ورزش میانه را از نزدیک بررسی کند، اما متاسفانه این امر محقق نشده و از این موضوع به شدت ناراحت هستیم.

آقای سیدمرتضی حسینی دیگر نماینده میانه در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به پیگیری نمایندگان برای حل مشکل مسکن و اشتغال ورزشکاران به ویژه ورزشکاران میانه‌ای مدال آور در سطح بین المللی، گفت: شرکت فولاد میانه در مرحله دوم آزمون استخدامی خود، حدود ۸۰ نفر نیرو جذب خواهد کرد که قرار است طبق مقررات، مدال آوران میانه‌ای حائز شرایط، بدون آزمون در این کارخانه جذب و مشغول به کار شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار