مسئول بسیج سازندگی سپاه قم خبر داد:

راه اندازی واحد اقامتی تفریحی در دهکده اقتصاد مقاومتی قم / ۱۹۰ شغل جدید به همت بسیج سازندگی ایجاد شده است

مسئول بسیج سازندگی سپاه قم از ایجاد زیرساخت‌ها برای راه اندازی واحد اقامتی تفریحی در دهکده اقتصاد مقاومتی خبر داد.

به نقل از روابط عمومی بسیج سازندگی سپاه قم،​​​​سرهنگ علیرضا ایراندوست، مسئول بسیج سازندگی سپاه قم از صندوق‌های قرض الحسنه بسیج و دهکده اقتصاد مقاومتی واقع در پادگان قدس واقع در ۱۷ کیلومتری جاده قم – کاشان بازدید کرد.

او در حاشیه بازدید از دهکده اقتصاد مقاومتی گفت:این دهکده جزو پروژه‌های اقتصاد مقاومتی در مساحت ۱۵۰ هکتار با رویکرد کشاورزی راه اندازی شده است.

سرهنگ ایراندوست در ادامه از ایجاد واحد اقامتی تفریحی در این دهکده خبر داد و گفت:با توجه به ضرورت گردشگری ارزان قیمت نیرو‌های جهادی و بسیجی در حال آماده سازی زیرساخت‌ها هستند.

راه اندازی واحد اقامتی تفریحی در دهکده اقتصاد مقاومتی قم / ۱۹۰ شغل جدید به همت بسیج سازندگی ایجاد شده است

مسئول بسیج سازندگی سپاه قم همچنین در بازدید از صندوق‌های قرض الحسنه بسیج بر لزوم حمایت از کارگاه‌های اشتغال‌زایی خرد تاکید کرد و گفت:۲۵۰ صندوق با هدف ارائه تسهیلات به مشاغل خرد خانگی ایجاد شده است که در این زمینه بسیج سازندگی در تعامل با بانک‌ها، نهاد‌ها و صدور مجوز‌ها نقش تسهیلگری دارد.

او در ادامه از اعطای ۱۵۲ مورد وام و ایجاد ۱۹۰ اشتغال به همت بسیج سازندگی از ابتدای امسال تاکنون خبر داد و گفت:تسهیلات به کارآفرینان و تولیدکنندگان واجد شرایط مشاغلی، چون آبزی پروی، زنبور داری، صنایع دستی، پرورش ماکیان، قالی بافی، خیاطی و ... تعلق گرفته است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه قم در پایان با تاکید بر حمایت از مشاغل خانگی و رفع موانع تولید گفت:بسیج سازندگی به دنبال مردمی کردن مباحث اقتصادی با حمایت مادی و معنوی و در حال تلاش برای رفع موانع تولید به منظور تحقق حداکثری اقتصاد مقاومتی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار