چهار پایگاه ویژه نظارت و بازرسی در اطراف حرم رضوی فعال است

مدیر نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: چهار پایگاه نظارت و بازرسی در چهار مسیر منتهی به حرم در دهه پایانی ماه صفر فعال شده است.

ناصر شعربافیان مدیر نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: بر اساس تصمیم‌گیری‌های انجام شده این پایگاه‌ها تحت عنوان پایگاه بازرسی و دریافت شکایات مردمی دارای تابلو هستند.

او افزود: در این پایگاه‌ها، نمایندگان سازمان بازرسی، اصناف، سازمان صنعت، معدن و تجارت، سازمان جهاد کشاورزی و بسیج مستقر هستند.

مدیرنظارت و بازرسی محصولات جهاد کشاورزی ادامه داد: علاوه بر این شمار در محل اتحادیه مهمانپذیر‌ها در خیابان بهجت، اتحادیه زعفران در خیابان دانش و اتحادیه گلدوزان در خیابان توسی نیز پایگاه‌های بازرسی و دریافت شکایات ایجاد شده و مشغول ارائه خدمت هستند.

شعربافیان با اشاره به این که پایگاه اصلی نظارت و بازرسی بر بازار نیز در محل جهاد کشاورزی مشهد به عنوان پایگاه ستادی برپا شده است بیان کرد: با فراخوان انجام شده از تمام بخش‌های جهاد کشاورزی، تمامی بخش‌ها به کمک نظارت و بازرسی آمده‌اند و در قالب تیم‌های بازرسی ساماندهی شده‌اند.

او تصریح کرد: هم اکنون ۵۰ تیم بازرسی جهاد کشاورزی به ظرفیت هر تیم هشت نفر در مشهد فعال است.

مدیرنظارت و بازرسی محصولات جهاد کشاورزی تأکید کرد: تمام سعی نیرو‌ها بر رسیدگی سریع و بلافاصله به شکایات مردمی است تا منجر به رضایت و برگشت وجه اضافه دریافتی به زائر و مجاور شود.

شعربافیان اظهار کرد: تمامی تخلفات واحد‌های اقتصادی به صورت تنظیم پرونده به سازمان تعزیرات حکومتی ارسال می‌شود.

پیش بینی شده بین ۶ تا هشت میلیون زائر در ایام دهه پایانی ماه صفر به مشهد الرضا (ع) سفر کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار