پیغام و پسغام آمریکا به امیرعبداللهیان در روزهای اخیر

وزیر امور خارجه از ارسال پیام آمریکایی ها در روزهای اخیر مبنی بر داشتن اراده و حسن نیت برای رسیدن به توافق خبر داد.

وزیر امور خارجه که در نیویورک به سر می‌برد، در باره محور دیدار‌های خود با وزرای امور خارجه دیگر کشور‌ها گفت: گفتگو‌ها و رایزنی‌های ما با دیگر کشور‌ها و آن‌ها با ایران بیشتر حول محور لغو تحریم‌ها بوده است.

حسین امیرعبداللهیان افزود: اینکه ما در نیویورک هستیم، حساسیت را برای طرف‌های خارجی بیشتر می‌کند که چه اتفاقی می‌افتد.

وزیر امور خارجه ادامه داد: تیم ما و همکاران ما در نیویورک با نماینده اتحادیه اروپا و کشور‌های مرتبط با مذاکرات برجام، گفتگو‌هایی را انجام دادند و در گفتگو‌هایی که من نیز با طرف‌های مختلف در دو روز گذشته داشتم، این موضوع از موضوعات اصلی در دستور کار بود.

حسین امیرعبداللهیان اضافه کرد: در این دیدار‌ها تاکید کردم برای رسیدن به توافق اراده وجدیت لازم را داریم و واقعا اکنون این طرف آمریکایی است که بایستی شجاعت اتخاذ تصمیم را داشته باشد تا بتوانیم از رسیدن به یک توافق خوب، قوی و پایدار سخن بگوییم.

وزیر امور خارجه تصریح کرد: طرف آمریکایی بار‌ها حتی در این روز‌های اخیر به ما اعلام کرد که دارای اراده و حسن نیت لازم برای رسیدن به توافق هستیم و ما به آن‌ها گفتیم پس با واقع بینی اراده و حسن نیت خود را نشان دهید و ترجمه (اثبات) کنید تا بتوانیم به نقطه توافق برسیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۸ ۰۳ مهر ۱۴۰۱
اگر راست میگویند سریعا تحریم ها را بردارند .تکرار میکنم اگر راست میگویند .
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۳:۴۹ ۰۳ مهر ۱۴۰۱
باخرابکاری و اغتشاش همه راه بجایی نبردید ،مانده حمله نظامی یا توافق با شرایط ما ،اولی که ما همیشه اماده اسم و شاید شروعش با شماست ولی تمامی و عاقبتش با ماست ،دومی هم که باز هم اماده ایم اگر دست از حقارت بردارید ،خصوصا اروپا که بدجوری دارد تاوان نوکریه امریکا را میدهد ،جالبه امریکا با اسلحه فروید و تحریمها و نفت گران پول روی پول میگذارد و اروپا بدبخت و بدبخت تر میشود ،حقارت تا کجا!!؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۱ ۰۳ مهر ۱۴۰۱
هیچ وقت با آمریکا به توافق نمیرسم اگه هم برسیم باید باج بدهیم آمریکا مورد اطمینان ایران نبوده ِوهمیشه به چشم دشمن نگاه بهش کردیم وهست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۰ ۰۳ مهر ۱۴۰۱
آمریکا فهمید دلار یقرونم بشه دیگه برا مردم مهم نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۹ ۰۳ مهر ۱۴۰۱
آمریکائیا فهمیدن دیگه تحریم بودن و نبودن برا مردم مهم نیست
آخرین اخبار