کمک میلیاردی نیکوکاران یزدی به دانش‌آموزان نیازمند

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد یزد گفت: نیکوکاران یزدی در مرحله نخست برگزاری پویش "شور عاطفه‌ها" مبلغ هشت میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان به دانش‌آموزان نیازمند کمک کردند.

علی اکبر سلمانی معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد یزد ضمن تقدیر از مشارکت پرشور مردم شریف یزد در پویش "شور عاطفه‌ها" گفت: مرحله دوم شور عاطفه‌ها از اول تا ١۵مهر در مدارس برگزار و کمک‌های جمع‌آوری شده توسط مدیران مدرسه، انجمن اولیا و مربیان و دانش آموزان برای کمک به دانش آموزان نیازمند همان مدرسه هزینه می‌شود. 

او افزود: از مجموع کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده توسط ادارات و مراکز نیکوکاری محلات حدود ۴۰۰ میلیون تومان نقدی و ۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان غیرنقدی بوده است.

سلمانی با اشاره به افزایش ۲۳ درصدی کمک‌های مردمی نسبت به سال گذشته در پویش "شور عاطفه‌ها" گفت: مردم خیر و نیکوکار یزدی برای کمک نقدی می‌توانند از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۸۱۳۶۷۷۷۷۷۷ به نام کمیته امداد یزد و یا شماره‌گیری کد دستوری #۰۳۵*۸۸۷۷* تلفن همراه اقدام کنند و برای کمک غیر نقدی به دفاتر کمیته امداد، مراکز نیکوکاری و مدارس مراجعه کنند.

او تصریح کرد: در حال حاضر  تمامی کمک‌های جمع‌آوری شده در سطح استان بین دانش آموزان نیازمند توزیع شده و کمک‌های جدید مردمی نیز در اسرع وقت به دست نیازمندان خواهد رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار