سمپادی‌ها ۶ برابر دیگر مدارس مقام آور بوده اند

رئیس سازمان ملی پرورش استعداد‌های درخشان گفت: مدارس سمپاد ظرفیت لازم برای پیاده کردن تعلیم و تربیت تمام ساحتی را دارا هستند.

الهام یاوری گفت: برنامه‌های گسترده‌ای در خصوص فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی در مدارس سمپاد در حال برگزاری است و دانش آموزان این حوزه بیشترین مقام‌ها را در حوزه‌های فرهنگی و تربیتی به دست آورده‌اند که این تعداد ۶ برابر سایر مدارس است.

وی بر ضرورت کیفی سازی مدارس سمپاد تاکید کرد و افزود: خرد کردن و توزیع امکانات چاره کار نیست و باید منابع و امکانات به‌صورت متمرکز تجمیع شود.

رئیس سازمان ملی پرورش استعداد‌های درخشان بیان کرد: مدارس سمپاد همواره ظرفیت لازم را برای پیاده کردن تعلیم و تربیت تمام ساحتی و مطرح شدن به‌عنوان مدارس الگو در تراز سند تحول بنیادین را دارا هستند.

یاوری بر ضرورت توجه و توسعه ساحت‌های شش‌گانه سند تحول اشاره و تصریح کرد: ساحت‌های شش‌گانه ،امسال در ارزیابی‌های سالانه لحاظ می‌شوند.

فرهاد فتحی نژاد، معاون برنامه‌ریزی و مدیریت سازمان ملی پرورش استعداد‌های درخشان نیز گفت: هر جا نیازی احساس شود، یک سمپادی آماده اثرگذاری و نقش‌آفرینی است.

وی افزود: مدارس سمپاد آماده قرارگرفتن در تراز سند تحول بنیادین هستند و با تجهیز این مدارس هدف‌گذاری خوبی صورت گفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۶ ۰۸ مهر ۱۴۰۱
مدارس خاصی چون سمپاد و نمونه دولتی و شاهد سی برابر مدارس دیگه براشون هزبنه میشه چون شهریه میگیرند ولی مدارس دولتی فقط اگر باشه با کمکهای جزئی مردمی اداره میشوند.
ینصف شهریه مدارس اینچنینی را بدن مدارس دولتز اونوقت اثری از سمپاد و شاهد و... نخواهید دید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۴ ۰۷ مهر ۱۴۰۱
مدارس خاص را بردارید.
در حق مدارس دولتی ظلم شده!نه سرانه دارن نه پولی برای خرج مدرسه.پول تلفن و آب و برق و گاز هم که هر روز براشون اخطار قطع می اید.
آخرین اخبار