نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی:

اغتشاش های اخیر از پیش طراحی شده بود

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: اغتشاش های اخیر برنامه‌ای از پیش طراحی شده از سوی دشمنان نظام بود.

حجت‌الاسلام احمد حسین فلاحی گفت:در اغتشاش های اخیر دشمن با بمباران رسانه‌ای سعی بر تحریک مردم داشت.

او گفت: برای اغتشاشگران مشخص شده بود که به کدام مکان حمله کنند، با خود گازوئیل بیاورند در کف خیابان‌ها بریزند و به مقدسات مردم توهین و حمله کنند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: همه این اقدام ها از پیش برنامه‌ریزی شده بود و فوت یک دختر جوان بهانه‌ای بود تا دشمنان حمله به حجاب، به متدینان، مقدسات، مساجد و حسینه‌ها را در دستور کار قرار دهند.

حجت الاسلام فلاحی گفت: همه این برنامه ها انجام شد تا نگاه عمومی مردم را به سمت تنفر از مقدسات ببرند اما محرکان و مسببان این اتفاقات باید در برابر قانون پاسخگو باشند.

او گفت: پزشکی قانونی به همراه نیروی انتظامی در مجلس حاضر شد و درباره مرگ خانم امینی توضیح داد که بر اساس اظهارات پزشکی قانونی، این دختر در ۸ سالگی جراحی شده، دارو مصرف می کرده و دچار بیماری زمینه‌ای بوده است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: بنا به گفته پزشکی قانونی آثار ضرب و شتم در بدن مرحومه امینی وجود نداشته است اما برخی سلبریتی‌ها، سران فتنه و دیگر گروه‌ها، با یک ادعای کذب سبب آشوب در کشور شدند که  باید پاسخگو باشند.

فلاحی گفت:دستگاه قضایی موظف است دیه و خسارتی که به اموال عمومی و مصدومان این حادثه وارد شده را از اراذل و اغتشاشگران دریافت کند.

منبع تسنیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار