حماس: شعله انتفاضه تا نابودی رژیم صهیونیستی خاموش نخواهد شد

سخنگوی جنبش حماس در هفتمین سالگرد انتفاضه فلسطین تاکید کرد که شعله انتفاضه تا آزادی قدس، مسجد الاقصی و نابودی رژیم صهیونیستی خاموش نخواهد شد.

محمد حماده گفت: انتفاضه قدس همچنان در کالبد ملت مقاوم فلسطین در کرانه باختری و قدس دمیده می‌شود و مقاومت مردم در برابر یورش‌های صهیونیست‌ها گواه این مسئله است.

به گزارش العهد، سخنگوی جنبش حماس تاکید کرد: ملت فلسطین در حالی هفتمین سالروز انتفاضه قدس را گرامی می‌دارند که صهیونیست‌ها از طریق یهودی سازی، یورش و هتک حرمت به مقدسات، به جنایت‌های خود علیه قدس و مسجد الاقصی ادامه می‌دهند، اما این را باید بدانند که انتفاضه یکی از مراحل مبارزه و دفاع از قدس به شمار می‌رود.

او با گرامیداشت یاد شهدای انتفاضه، از مبارزان فلسطینی خواست که به مقاومت و پیمودن راه شهیدان در مقابله با اشغالگران ادامه دهند.

این اظهارات در حاشیه مراسم «مسجد الاقصی در خطر است» بیان شد.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با مشارکت گروه‌های اقدام ملی و اسلامی و نیز توده‌های مردم، مراسمی در شهر غزه با عنوان «مسجد الاقصی در خطر است» برگزار کرد.

در این مراسم یحیی السنوار، فرمانده جنبش حماس در نوار غزه، روحی مشتهی از رهبران برجسته جنبش حماس، مصطفی البرغوثی دبیر کل جنبش ابتکار ملی و خالد البطش از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین سخنرانی کردند و وفاداری خود را به آرمان‌های فلسطین و قدس اعلام کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار