۲ انتصاب در آموزش و پرورش استان سمنان

سرپرستان معاونت آموزش ابتدایی و معاونت پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان منصوب شدند.

سرپرستان معاونت آموزش ابتدایی و معاونت پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان در احکام جداگانه‌ای از سوی محمد شاه‌حسینی، سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان تعیین شدند.

بر اساس یکی از این احکام، فاطمه عبیری به‌عنوان سرپرست معاونت آموزش ابتدایی استان جایگزین مریم حدادی شد؛ وی متولد سال ۱۳۵۷ شهر شاهرود و دارای مدرک فوق‌لیسانس روان‌شناسی و لیسانس آموزش ابتدایی است و سابقه خدمت ۲۶ ساله در مجموعه تعلیم و تربیت را دارد.

عبیری پیش از این به مدت هشت سال مدیر آموزشگاه خدیجه کبری (س) شهرستان سمنان و مجری موفق طرح تعالی، بسته‌های تحولی دوره ابتدایی و طرح ورزش و سرود همگانی بوده است. در سوابق وی، مدیریت دبستان شاهد، معاونت آموزشگاه، آموزگار و مربی پرورشی مدارس، عضویت در شورای آموزش و پرورش و ستاد ثبت‌نام شهر سمنان، عضو فعال بسیج، کاندیدای شورای عالی آموزش و پرورش از استان سمنان، همکاری با شورای نگهبان و ستاد امر به معروف و همچنین عضویت در کارگروه ائتلاف فرهنگیان و انقلابیون شهر سمنان دیده می‌شود.

علی محمدی نیز به‌عنوان سرپرست معاونت پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع از سوی سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان ابلاغ گرفت و جانشین غلامرضا همتی شد.

وی که متولد سال ۱۳۵۸ شهر گرمسار و دارای مدرک مهندسی برق در مقطع لیسانس و فوق‌لیسانس است، ۱۹ سال در مجموعه تعلیم و تربیت سابقه فعالیت دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.