برگزاری اولین جشنواره ملی شهید چمران در یزد

رئیس بسیج اساتید استان یزد از برگزاری اولین جشنواره ملی شهید چمران ویژه اساتید استان خبر داد.

دهقانی اشکذری رئیس بسیج اساتید استان یزد گفت: جشنواره ملی شهید چمران از سوی معاونت پژوهش فناوری اساتید در سه حوزه علوم پایه، علوم انسانی و علوم فناوری با هدف معرفی برترین اساتید در استان برگزار می‌شود.

او  افزود: جشنواره ملی شهید چمران به مدت یک روز در دو سطح استانی و کشوری برگزار می‌شود.

او بیان کرد: مرحله استانی جشنواره در ٢۵ مهر و مرحله کشوری همزمان با هفته بسیج در آذر با محوریت‌های پژوهش و فناوری، تربیت و آموزش، فرهنگی و اجتماعی، جذب و نگهداشت نیروی انسانی، بررسی و گفتمان سازی، بانوان و خانواده و رسانه و ارتباطات اجتماعی برگزار می‌شود.

به گفته او، همه اساتید مراکز آموزش عالی استان می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند و آثار خود را در ١٢ موضوع کتاب، مقاله، طرح‌های پژوهشی، راهنمایی و مشاوره، فعالیت‌های فرهنگی و جهادی، توصیه‌هایی نظیر مناظره و نقد، استار تاپ ها، برگزاری و شرکت در سمینارها، نمایشگاه ها، اردو‌ها و بازدید‌ها و مسئولیت پذیری تهیه کنند و برترین آثار به مرحله کشوری راه پیدا می‌کنند.

رئیس بسیج اساتید استان اظهار کرد: مشارکت اساتید در این جشنواره می‌تواند به معرفی الگوی جامع و شایسته‌ای از اساتید به نسل جوان کمک کند اساتیدی که هم از نظر علمی و هم از نظر اخلاق و رفتار که برای نسل جوان تاثیر گذار است معرفی شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار