حمله به فرهنگ ایران هدف اصلی دشمن

امام جمعه خرمشهر گفت : هدف اصلی دشمنان تخریب فرهنگ ایرانی است و اغتشاشات اخیر نمونه ای از حمله آن ها بود.

حجت الاسلام عادل پورامام جمعه خرمشهر در خطبه عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه گفت: تخریب زیرساخت فرهنگی و اجتماعی کشور از اهداف دشمنان است و امنیتی که داریم امنیت درون زا است.

او تاکید کرد مهمترین راهبرد استکبار جهانی ایجاد تفرقه بین امت مسلمین است و جریان های اخیر نمونه ای از ایجاد همین تفرقه ها است .

امام جمعه خرمشهر شعار زن، زندگی، آزادی را فریبی دانست که دشمنان به آن هیچ اعتقادی ندارند و تمام مراکز جهانی تایید می‌کنند که نظام جمهوری اسلامی در ابعاد گوناگون علمی و فرهنگی بیشترین پیشرفت را داشته اما منظور دشمنان از این شعار بردگی جنسی و برهنگی است.

رئیس شورای فرهنگی خرمشهر گفت: بر این اساس آنهایی که در قالب سلبریتی آمدند و مردم را تحریک کردند باید محاکمه و به اشد مجازات برسند.

حجت الاسلام عادل پور همچنین با تبریک هفته نیروی انتظامی گفت : حافظان نظم و امنیت نقش ویژه ای در ایجاد نظم و امنیت دارند.

به گفته او تضعیف نیروهای مسلح تضعیف امنیت است و مقام معظم رهبری نیز با اشاره به این موضوع گفتند ملت هوشیار ما آن دستی که بخواهد نیروهای مسلح ما را تضعیف بکند می‌شکند.

امام جمعه خرمشهر با اشاره به حضور مقام رهبری در دانشگاه افسری گفت: همین اقدام رهبر به دشمنان نشان دادند که ایشان در کمال قدرت و سلامت کامل هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.