انتقال پیست‌های اسب‌دوانی منطقه پردیسان به دامشهر

مدیر منطقه هشت شهرداری قم گفت: هماهنگی‌های لازم با مراجع قضایی برای انتقال پیست‌های اسب‌دوانی پردیسان به دامشهر در حال انجام است.

محمدحسین علی‌اکبری با اشاره به دغدغه مدیریت شهری در رفع مشکلات و چالش‌های منطقه هشت گفت:: منطقه هشت یکی از مناطق درحال‌توسعه شهر بوده و شرایط خوبی در حوزه فضای سبز دارد.

او یکی از مشکلات منطقه هشت را موردبررسی قرارداد و افزود: زمین‌های دولتی رهاشده یکی از مشکلات منطقه بوده که باوجود چهاردیواری پیرامون زمین، محدوده‌ غیر ایمنی در برخی نقاط ایجادشده است.

مدیر منطقه هشت شهرداری قم تصریح کرد: مکاتباتی با اداره کل راه و شهرسازی انجام‌شده و تعدادی از این زمین‌ها رفع خطر شده است.

او در ادامه یکی دیگر از مشکلات منطقه پردیسان را وجود دامداری‌ها دانست و بیان کرد: در انتهای بلوار غدیر و بلوار امامت میدان آیت‌الله بهجت، دامداری و پیست‌های اسب‌دوانی وجود دارد که مشکلاتی را برای منطقه ایجاد کرده است.

علی‌اکبری از انتقال دامداری‌ها و پیست‌های اسب‌دوانی به دام شهر خبر داد و گفت: آرای کمیسیون بند ۲۰ را اخذ کرده‌ایم و هماهنگی‌های لازم برای انتقال دامداری‌ها به دام شهر با مراجع قضایی و دادستانی در حال انجام است.

او بیان کرد: باید منطقه از دامداری و پیست‌های اسب‌دوانی پاک‌سازی‌ شود که  اخطارهای لازم نیز به این مراکز داده‌شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار