تیغ زنی ۱۸۰ کیلومتر از راه‌های روستایی شهرستان انگوت

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان‌های گرمی و انگوت گفت:۱۸۰ کیلومتر از راه‌های روستایی این شهرستان در ۶ ماهه گذشته تیغ زنی شده است.

علی بابازاده با بیان اینکه هموار سازی و بهسازی راه‌های روستایی در جهت تسهیل در رفت و آمد و داد و ستد آن‌ها از وظایف مهم راهداری است گفت: این میزان تیغ زنی در روستا‌های کورامالو، ماراللو، شهبازلو، گلین بلاغی، کلانتر، چنار خروسلو، کچی قشلاقی علیا و سفلی، قشلاق آقابابا، قطار کندی، ایلخی، سلوک، قره سقال و محور درگاهلو-زیوه انجام شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان‌های گرمی و انگوت در بازدید از محور انگوت گرمی با اشاره به اینکه ۱۰۰ کیلومتر از راه روستا‌های (شوردرق علیا و سفلی، تکهچی، کهل قشلاق، قشلاق قره قیه، مسیر نولو تا خسبک و خسبک تا، ولی بیگلو در ۶ ماهه گذشته تسطیح و کمپکت شده تصریح کرد:در مدت یاد شده ۴ کیلومتر از محور فرعی قره آغاج-انگوت و محور انگوت-گرمی توسط پیمانکارروکش آسفالت شده است.

بابازاده ادامه داد: در ۶ ماهه گذشته راهداران ۳.۵ کیلومتر از محدوده جداقشلاق تا باغش قشلاقی از محور قباله زیوه را جهت اجرای آسفالت زیرسازی و آماده سازی کرده اند.

او در مدت یاد شده شانه سازی ۳۰۰ کیلومتر از راه‌های شهرستان انگوت را یادآور شد و اظهار کرد: از این میزان ۲۵ کیلومتر در مسیر اصلی، ۳۰ کیلومتر در راه فرعی و ۲۴۵ کیلومتر نیز در راه‌های روستایی محور انگوت-گرمی، انگوت- قاسم کندی، انگوت-درگاهلو، قباله-زیوه و چنارخروسلو انجام شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان‌های گرمی و انگوت در ۶ ماهه گذشته از انجام ۱۱ هزار متر مربع لکه گیری هندسه راه در شهرستان انگوت خبرداد و گفت: از این میزان ۳ هزار و ۳۵۰ مترمربع توسط پیمانکار در محور فرعی و ۷ هزار و ۶۵۰ متر مربع نیز توسط اکیپ راهداری شامل (هزار متر مربع راه اصلی، ۳ هزارو ۵۰۰ مترمربع راه فرعی و ۳ هزارو ۱۵۰ متر مربع راه روستایی) انجام یافته است.

بابازاده با بیان اینکه افتادگی لبه آسفالت ۱۵۰ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی این شهرستان توسط راهداران ترمیم شده است گفت: در ۶ ماهه گذشته ۲۸ مورد از پیچ‌های خطرناک و نقاط پر حادثه اصلاح و حذف شده است.

او می‌گوید: از این تعداد ۱۳ مورد در محور انگوت-درگاهلو، ۸ مورد در محور انگوت-قاسم کندی و ۷ مورد نیز در مسیر نولو به خسبک انجام یافته است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.