رییس اداره تعزیرات حکومتی شاهرود:

بیش از ۵ میلیارد تومان جریمه متخلفان در شاهرود وصول شد

سعدالدین گفت: پنج میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان از جریمه متخلفان در بخش‌های کالا و خدمات، بهداشت دارو و درمان و قاچاق کالا و ارز طی ۶ ماهه نخست امسال در این شهرستان وصول شد.

رییس اداره تعزیرات حکومتی شاهرود گفت: در ۶ ماهه نخست سال گذشته ۲ میلیارد و ۳۱۵ میلیون تومان از جریمه متخلفان وصول شده بود.  

وی با بیان اینکه درج نکردن قیمت با ۴۵۷ پرونده و گران‌فروشی با ۴۲۶ پرونده بیشترین تخلف اصناف شاهرود طی ۶ ماهه نخست امسال بود، ادامه داد: کم‌فروشی و تقلب با ۲۷۶ پرونده، رعایت نکردن بهداشت ۱۱۵ پرونده و احتکار با ۶۱ پرونده در رتبه‌های دیگر تخلف اصناف در شاهرود بود.

این مسئول با اشاره به اینکه نیمه نخست امسال یک‌هزار ۹۰۸ پرونده وارد تعزیرات حکومتی شاهرود شد، اظهار داشت: کارشناسان این اداره با ۳۸ پرونده موجود از سال قبل در مجموع به یک‌هزار و ۹۶۴ پرونده رسیدگی کردند.

سعدالدین با بیان اینکه یک‌هزار و ۸۸۸ پرونده تا پایان شهریور ماه مختومه و رای صادر شد، ادامه داد: بررسی و صدور رای ۳۸ پرونده باقیمانده در دستور کار است.

وی با اشاره به اینکه این پرونده‌ها شامل کالا و خدمات، بهداشت، دارو و درمان، قاچاق کالا و ارز بود، ابراز داشت: در بخش کالا و خدمات به یک‌هزار و ۵۵۵ پرونده وارده رسیدگی و پس از صدور حکم مختومه شد.

تمامی ۱۳۵ پرونده بخش بهداشت، دارو و درمان رسیدگی شد

رییس اداره تعزیرات حکومتی شاهرود اظهار داشت: در بخش بهداشت، دارو و درمان نیز تمامی ۱۳۵ پرونده وارده رسیدگی و رای صادر شد.

وی با بیان اینکه در بخش قاچاق کالا و ارز ۵۱ پرونده از سال گذشته رسیدگی و رای صادر شد، ادامه داد: طی ۶ ماهه نخست امسال ۲۱۸ پرونده در بخش قاچاق کالا و خدمات به تعزیرات حکومتی شاهرود وارد و برای ۱۴۷ پرونده رای صادر شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.