رزمایش یگان اتمی تاکتیکی ارتش کره شمالی

«یگان اتمی تاکتیکی ارتش کره شمالی» یک رزمایش ۱۰ روزه از ۷ مهر تا ۱۷ مهر برگزار کرده است.

خبرگزاری یونهاپ به نقل از رسانه‌های کره شمالی گزارش داد که «یگان اتمی تاکتیکی ارتش کره شمالی» یک رزمایش ۱۰ روزه از ۲۹ سپتامبر (۷ مهر) آغاز شده و تا ۹ اکتبر (۱۷ مهر) برگزار کرده است.

طبق گزارش خبرگزاری کره جنوبی، رسانه‌های دولتی کره شمالی همچنین گزارش دادند که «کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی بر تمرین‌های یگان سلاح‌های اتمی تاکتیکی این کشور نظارت داشته است.

خبرگزاری کِی‌سی‌اِن‌اِی (KCNA) کره شمالی گزارش داد، همزمان با برگزاری رزمایش دریایی آمریکا و کره جنوبی، «کیم جونگ اون» در حال راهنمایی دادن و نظارت بر رزمایش یگان سلاح‌های اتمی تاکتیکی این کشور بوده است.

براساس این گزارش، در این رزمایش این یگان ارتش کره شمالی، تمرین پرتاب موشک‌های بالستیک با شبیه‌سازی بارگیری کلاهک‌های اتمی تاکتیکی نیز برگزار کرده است.

نماینده چین در سازمان ملل روز چهارشنبه گذشته آمریکا را مسئول شلیک موشک بالستیک کره شمالی دانست و این کشور را به «مسموم کردن» فضای امنیتی منطقه در زمان نشست شورای امنیت سازمان ملل متحد متهم کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۵ ۱۸ مهر ۱۴۰۱
کشورهایی که امنیت کشورشون به جای دوستی با همسایگان با دوستی کسانی که در فتنه و جنگ وتخریب ونسل کشی همپیمان می شوند نیاز کره شمالی همیشه نشون بده آماده دفاع از حقوق خودشون هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۸ ۱۸ مهر ۱۴۰۱
شما که دائم اخبار موشک‌های هسته‌ای روسیه و کره‌ی شمالی رو پوشش می‌دید و به نوعی از اونها حمایت می‌کنید باید جنگ هسته‌ای دربگیره تا بفهیمید یه من ماست چقدر کره داره. بله جناب YJC
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۰۵:۲۸ ۱۹ مهر ۱۴۰۱
شما که پیرو ضعیف بودن در برابر ظالمانی همچو آمریکا هستی باید به سرنوشت خلع سلاح اوکراین دچار شوی تا بفهمی بدون قدرت نظامی در این دنیای وحشی بی رحم که قانون جنگل حاکم هستش عاقبتت چه خواهد بود
بله جالب ناشناس
آخرین اخبار