مدیر نظارت بر بازار اولیه سازمان بورس پاسخ داد؛

سهامداران سهام عدالت چطور متوجه افزایش سرمایه‌ها شوند؟

وحید روشن قلب گفت: برای سهامدارانی که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده‌اند شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی اقدام به مشارکت در افزایش سرمایه می‌کنند. سهامداران روش مستقیم نیز به صورت خودکار در افزایش سرمایه‌ها مشارکت داده می‌شوند. سهامداران با مراجعه به سامانه سجام می‌توانند تغییرات سهام خود را ملاحظه کنند.

آقای وحید روشن قلب گفت: تاکنون شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت به سبب مشکلاتی که داشته‌اند درخواست افزایش سرمایه نداده‌اند  و تا امروز نتوانستد افزایش سرمایه‌ایی داشته باشند.

او می‌گوید: افزایش سرمایه شرکت‌هایی که سرمایه‌پذیر سهام عدالت هستند با مجوز سازمان خصوصی سازی انجام می‌شود.

او گفت: برای سهامدارانی که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده‌اند شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی اقدام به مشارکت در افزایش سرمایه می‌کنند. سهامداران روش مستقیم نیز بر اساس مجوزی که شورای عالی بورس داده بود، به صورت خودکار مشارکت داده می‌شوند. سهامداران با مراجعه به سامانه سجام می‌توانند تغییرات سهام خود را ملاحظه کنند.

او می‌گوید: سیاست پس از آزادسازی سهام عدالت به این صورت است که درصد مالکیت سهام افراد در شرکت سرمایه‌پذیر کاهش پیدا نکند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سحر
۱۵:۳۳ ۰۱ دی ۱۴۰۱
سلام ببخشید برای ثبت نام سهام عدالت برای مردم عادی کی شروع میشه چرا برای جامانده گان فکری نمیکنید به هرجا میری برای ثبت میگن باید تلویزیون بگه بعد ما چه گناهی کردیم میشه جواب درست بدید برای ثبت نام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۸ ۲۳ مهر ۱۴۰۱
قرار بود شهربور سود شرکت ها غیر بورسی واریز شه چی شد پس اینم یه وعده دیگه بود
آخرین اخبار