آغاز مسابقات سنگ نوردی المپیاد استعداد‌های برتر در زنجان

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان از آغاز مسابقات سنگ نوردی المپیاد استعداد‌های برتر در زنجان خبر داد.

غفار امانی معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه سومین دوره المپیاد استعداد‌های برتر در رشته‌های مختلف از ۲۶ شهریورماه آغاز شده است، گفت: زنجان نیز همانند چند استان دیگر در این دوره از مسابقات میزبان رقابت‌های المپیاد استعداد‌های برتر خواهد بود.

او با اشاره به اینکه زنجان از ۱۹ مهرماه به مدت چهار روز میزبان رقابت‌های سنگ نوردی در بخش پسران خواهد بود، ادامه داد: بخش دختران این رشته نیز  از ۲۳ مهرماه به مدت چهار روز در سالن اختصاصی سنگ نوردی زنجان برگزار خواهد شد.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به اینکه در این دوره از المپیاد استعداد‌های برتر ۶ استان میزبانی رشته‌های مختلف را بر عهده دارند، گفت: در این دوره از المپیاد، ورزشکاران در رشته‌های تیراندازی، تیراندازی با کمان، شیرجه، واترپلو، اسکیت، وزنه‌برداری، گلف، کشتی آزاد و فرنگی، قایقرانی، سه‌گانه، دوچرخه‌سواری، بسکتبال، بوکس، هندبال، تنیس روی میز، جودو، سنگ نوردی، ژیمناستیک، والیبال، بدمینتون، شمشیربازی، هاکی و ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای با هم به رقابت می‌پردازند.

امانی افزود: در روز اختتامیه این مسابقات که ۲۶ مهرماه برگزار خواهد شد، میزبان معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان خواهیم بود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.