آبرسانی جهادی به بیش از ۸۰۰ خانواده روستایی کمیجان

به همت بسیج سازندگی شهرستان کمیجان آبرسانی به بیش از ۸۰۰ خانواده روستایی فراهم شد.

سرهنگ پاسدار نعمت الله کمیزی فرمانده سپاه شهرستان کمیجان گفت: بسیج سازندگی تعداد ۲ مخزن و ایستگاه پمپاژ آب در این شهرستان احداث کرده که وظیفه رساندن آب به منازل بیش از ۸۰۰ خانوار را برعهده دارد.

سرهنگ کمیزی افزود: به مناسبت این ایام مبارک و به همت سازمان بسیج سازندگی استان مرکزی و بسیج سازندگی سپاه کمیجان، با نظارت شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی اجرای پروژه آبرسانی مجتمع فخر الدین عراقی را برای روستاهای شهرستان کمیجان شاهد هستیم.

او اضافه کرد: این مجتمع شامل ۷ روستا از روستاهای محروم و کمتر برخوردار شهرستان کمیجان می‌شود و تا به امروز از این موارد ۵ روستا تعویض شبکه و آبرسانی آنها به اتمام رسیده است.


فرمانده سپاه کمیجان بیان کرد: مجموع لوله گذاری در روستاهای کمیجان بالغ بر ۲۰ هزار متر براورد می‌شود و تعداد ۲ مخزن و ایستگاه پمپاژ آب توسط بسیج سازندگی در این شهرستان احداث شده است که وظیفه رساندن آب به منازل بیش از ۸۰۰ خانوار را برعهده دارد.

او با اشاره به فرسوده بودن لوله های آب که در گذشته وظیفه آبرسانی را داشته اند افزود: طرح تعویض شبکه این روستاها با همت جهادی، استفاده از تجهیزات بسیج سازندگی و سایر دستگاه های اجرایی در حال انجام است.

سرهنگ کمیزی گفت: برای اتصال روستای کوت آباد هم اکنون شاهد احداث چاه و بهره برداری از قنات روستا هستیم و افزون بر آن از مخزن مجتمع هایی در دیگر مناطق شهرستان از جمله مجتمع کلوان و خمارباقی نیز آب به روستای راستگردان خواهد رسید.

او با اشاره به اینکه در بعضی از روستاها کمبود آب تا حدی هست که یک یا دو ساعت در روز به آن دسترسی دارند افزود: این اقدامات به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و به واسطه عملکرد و اعتبارات قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی(ع) انجام می‌شود تا مردم عزیز ما که ولی نعمتان انقلاب هستند بتوانند از این نعمت الهی که مایه حیات است بهره‌مند شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.