لیگ قهرمانان اروپا

تساوی بارسلونا و اینتر در شب هیجان انگیز نیوکمپ/ دبل طارمی مقابل یاران آزمون و هت تریک ۶ دقیقه‌ای صلاح

در هفته چهارم از مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا بایرن مونیخ، لیورپول و پورتو توانستند حریفان خود را شکست دهند.

در ادامه هفته چهارم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، از ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه چند دیدار همزمان برگزار شد.

در مهمترین مسابقه در گروه C تیم بارسلونا در ورزشگاه نیوکمپ میزبان اینتر بود که در یک دیدار جذاب و تماشایی دو تیم به تساوی سه بر سه دست یافتند.

عثمان دمبله در دقیقه ۴۰ و روبرت لواندوفسکی در دقایق ۸۲ و ۹۲ برای بارسا گلزنی کردند و بارلا در دقیقه ۵۰، مارتینز در دقیقه ۶۳ و گوسنس در دقیقه ۸۹ گل‌های نراتزوری را زدند.

در دیگر بازی این گروه، بایرن مونیخ با نتیجه چهار بر دو موفق شد ویکتوریا پلزن را شکست داد. مانه، مولر و گورتزکا ۲ بار گل‌های باوارایی‌ها را به ثمر رساندند تا بایرن با ۱۲ امتیاز صعودش را به دور بعد قطعی کند. اینتر هم با هفت امتیاز شانس بالایی برای صعود دارد و شانس شاگردان ژاوی با چهار امتیاز برای صعود به دور بعد بسیار کمرنگ شد.

در گروه A تیم لیورپول با نتیجه هفت بر یک میزبانش گلاسکورنجرز را مغلوب کرد تا با ۹ امتیاز پشت سر ناپولی ۱۲ امتیازی در این گروه جای بگیرد. در این مسابقه صلاح از دقیقه ۶۸ وارد زمین شد و توانست در شش دقیقه هت‌تریک و سریع‌ترین هت‌تریک تاریخ UCL را به نام خود ثبت کند.

در گروه B مصاف تیم‌های لورکوزن آلمان و پورتوی پرتغال با نتیجه سه بر صفر به سود پورتو به پایان رسید. مهدی طارمی ستاره ایرانی پورتو ۲ گل از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند، اما سردار آزمون به دلیل مصدومیت در ترکیب لورکوزن جای نداشت.

پورتو با شش امتیاز پشت سر کلوب بروژ ۱۰ امتیازی در جدول جای دارد و تیم‌های اتلتیکو و لورکوزن با چهار و سه امتیاز در رتبه‌های بعدی جای دارند.

در گروه D تاتنهام موفق شد با نتیجه سه بر دو اینتراخت فرانکفورت را شکست دهد و با هفت امتیاز به صدر جدول گروه برسد. مارسی فرانسه هم با دو گل میزبانش اسپورتینگ لیسبون را برد تا هر دو تیم با شش امتیاز پشت سر تاتنهام در جدول باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار