رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه مطرح کرد؛

نقش موثر کانون مساجد در جذب نسل جوان به مساجد با معرفی دستاورد‌های علمی و فرهنگی

حجت‌الاسلام و المسلمین خاموشی گفت: کانون‌های مساجد با معرفی دستاورد‌های علمی و فرهنگی به نسل جوان نقش مهمی در جذب به مساجد دارند.

حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی خاموشی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه، در  نشست هم اندیشی مدیران ستادی و استانی ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور گفت: کانون‌های مساجد انتخاب خوبی برای فعالیت‌های مختلف در عرصه مسجد هستند، یک زمانی تئاتر بچه‌های مسجد متشکل از تئاتر‌های دینی و انقلابی برگزار می‌شد که تاثیر بسزایی گذاشت، ما امروز از مسیر مسجد و کانون‌ها می‌توانیم هنرمندان خوبی را در عرصه تئاتر تربیت کنیم.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه افزود: اکنون حوزه فناوری مطرح است، باید از این عرصه استفاده کنیم و کانون‌های مساجد می‌توانند در این عرصه فعالیت‌های خوبی داشته باشند.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: از سوی دیگر در عرصه مدیریت انگیزه، یکی از مهمترین کار‌های ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور می‌تواند اردو باشد، در فعالیت‌های اردویی بسیاری از مباحث را می‌توان برای نوجوانان و جوانان مطرح کرد.

او می گوید: مسجد باید کانون پرسش و پاسخ باشد، وظیفه ما این است که بچه‌های مسجد را با طراحی و برنامه ریزی دقیق به سمت و سوی مسجد و کانون‌ها جذب کنیم.

 خاموشی گفت: کانون‌های مساجد می‌توانند دستاورد‌های علمی و انقلابی را به نسل جوان در قالب فعالیت‌های اردویی معرفی کنند، نسل جوان که این دستاورد‌ها را ببیند احساس غرور می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار