صندوق رسیدگی به شکایات در استانداری و فرمانداری‌ها نصب شود

مدیرکل دفتر بازرسی عملکرد و امور حقوقی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: صندوق رسیدگی به شکایات در استانداری و فرمانداری‌ها نصب و همچنین به شکایات رسیدگی شود.

مدیرکل دفتر بازرسی عملکرد و امور حقوقی استانداری چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه نحوه ارتباط با بازرسی، حراست و هیات‌های رسیدگی به تخلفات اداری بر روی تابلوی اعلانات در استانداری و فرمانداری‌های چهارمحال و بختیاری نصب شود، گفت: صندوق رسیدگی به شکایات در استانداری و فرمانداری‌ها نصب و همچنین به شکایات رسیدگی شود.

شهاب قائدی در جلسه کمیته مدیریت عملکرد سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم در استانداری چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: دفاتر استانداری ضمن بررسی نمرات خود در شاخص‌های عمومی و اختصاصی ارزیابی عملکرد ۱۴۰۰، همکاری و راهنمایی لازم را در جهت بهبود عملکرد فرمانداری‌ها انجام دهند.


بیشتر بخوانید


مدیرکل دفتر بازرسی عملکرد و امور حقوقی استانداری چهارمحال و بختیاری افزود: در راستای رعایت حقوق شهروندی در نظام اداری و ارائه خدمت به شهروندان توانخواه جهت آماده‌سازی فضا‌ها و اماکن اداری جهت تسهیل در تردد و بهره‌گیری از سرویس‌های خدماتی جهت ارباب رجوع کم‌توان، بر اساس استاندارد‌های مصوب سازمان بهزیستی اقدامات لازم صورت بگیرد.

وی با تاکید بر اینکه نحوه ارتباط با بازرسی، حراست و هیات‌های رسیدگی به تخلفات اداری بر روی تابلوی اعلانات در استانداری و فرمانداری‌های چهارمحال و بختیاری نصب شود، عنوان کرد: صندوق رسیدگی به شکایات در استانداری و فرمانداری‌ها نصب و همچنین به شکایات رسیدگی شود.

قائدی تاکید کرد: منشور حقوق شهروندی، مواد ۹۱ و ۹۲ قانون مدیریت خدمات کشوری، ماده ۱۳ و ۲۴ قانون ارتقای سلامت نظام اداری و مقابله با فساد در وب سایت استانداری قرار بگیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار