فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوبشرق ارتش عنوان کرد؛

بروز کردن سیستم مخابرات ارتش با دانش بومی

امیرغلامعلیان گفت: مخابرات نیرو‌های مسلح ما توانسته با بهره گیری از توان جوانان کشور و دانش بومی به بالاترین درجه از علم روز برسد.

 امیرغلامعلیان درهمایش نقش محوری مخابرات ارتش در دوران دفاع مقدس وتجلیل ازخانواده شهید رحیمی و ۳۰ نفر از پیشکسوتان عرصه مخابرات جنگ تجلیل گفت: در دوران جنگ نقش برخی رسته‌ها در دوران دفاع مقدس همچون حوزه سخت افزاری جنگ چندان ملموس نبود، اما نقشی چشمگیر در انجام عملیات‌ها داشتند که یکی از مهمترین آن ارتباط و مخابرات است.

وی افزود: بایستی نقش این رسته‌های پشتیبانی رزمی را برای دانشجویان افسری و نیز نسل جوان تبیین و تشریح شود و ظرفیت‌های موجود نیز مطرح و برای کار‌های آینده برنامه ریزی کرد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوبشرق ارتش گفت:یک عملیات موفق از بخش‌های مختلف پشتیبانی و حمایت می‌شد و اکنون نیز مخابرات نیرو‌های مسلح ما توانسته با بهره گیری از توان جوانان کشور و دانش بومی به بالاترین درجه از علم روز برسد.

امیر غلامعلیان تاکید کرد: در دوران جنگ همه ظرفیت‌ها در اختیار نیرو‌های مسلح بود و اکنون نیز نیاز است برای مقابله با تهدیدات و بحران‌ها ظرفیت‌های کشور با نیرو‌های مسلح در تعامل باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار