دادستان جدید، کار خود را آغاز کرد

در آیینی با حضور رئیس کل دادگستری استان کرمان، ضمن قدردانی از خدمات دادستان سابق کرمان، دادستان جدید این شهر فعالیت کاری رسمی خود را آغاز کرد.

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی، رییس کل دادگستری استان کرمان در جمع کارکنان قضایی و اداری دادسرای عمومی و انقلاب کرمان گفت: از زحمات ولایی دادستان سابق قدردانی می‌کنم که بالغ بر ۸ سال دادستان کرمان بودند و نام نیکی از خود باقی گذاشته اند.

او تاکید کرد: سالاری در اغتشاشات اخیر نیز به خوبی انجام وظیفه کرد و مدیریت امور و ضابطان را به خوبی محقق ساخت.

رییس کل دادگستری استان کرمان بیان کرد: باید وظیفه شرعی و قانونی خود را به خوبی شناخته و به آن عمل کنیم؛ زیرا فرصت خدمتگزاری به مردم زودگذر است.

او بیان داشت: باید در حوزه‌های مختلف زندگی شخصی و اداری خود به نحوی رفتار کنیم که وقتی درباره عملکرد خویش می‌اندیشیم، شرمنده وجدان خود نباشیم.

حجت الاسلام حمیدی گفت: ویژگی مهم سالاری، روحیه جهادی و اندیشه و فکر دینی او است که بدون شک ناشی از همراهی و دوستی وی با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است و برای دادگستری و دستگاه قضایی ارزشمند است.

او بیان کرد: مسئولیت دادستانی، بسیار خطیر و بزرگ است و باید بر مبنای همراهی و همکاری در این‌مسیر اقدام شود.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان تصریح کرد: در جا به جایی افراد و مدیران، مردم انتظار دارند تحولاتی به نفع نظام و انقلاب ایجاد شود.

او به نامه امام علی (ع) به اشعث ابن قیس اشاره کرد و گفت: ایشان در این نامه فرموده اند: مسئولیت‌ها برای افراد طعمه نیست و یک مسئولیت و امانت از سوی خداوند و نظام اسلامی است و همچنین ایشان در این نامه بر فرمانبرداری از دستورات مافوق و مدیریت مردم، براساس فرامین الهی مورد تاکید قرار گرفته است.

مهدی بخشی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان نیز گفت: حسن خلق و احترام به مردم و همکاران، تبعیت از مافوق ضمن حفظ استقلال قضات، انقلابی بودن و اعتقاد قلبی به نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبری، تکریم ایثارگران و توجه به حق مستضعفان را اولویت کار در مجموعه دادسرای کرمان می‌دانم.

سالاری، دادستان سابق کرمان نیز از مجموعه کارکنان اداری و قضایی دادسرای کرمان قدردانی کرد و گفت: همکاران ما در مجموعه دادستانی کرمان به صورت جهادی آماده خدمت به مردم بوده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار