شرکت فولاد خوزستان به عنوان صادرکننده نمونه کشور انتخاب شد

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان گفت: شرکت ملی فولاد خوزستان به عنوان صادرکننده نمونه کشور انتخاب و معرفی شد.

امین ابراهیمی گفت: شرکت فولاد خوزستان با تولید حدود ۳ میلیون و ۹۰۰ تن، صادرات حدود ۲ میلیون و ۵۰ هزار تن محصول و ارزآوری نزدیک به یک و سه دهم میلیارد تومان در یکسال اخیر به عنوان واحد تولیدی صادرکننده نمونه کشوری معرفی و انتخاب شد.

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان می گوید: شرکت فولاد خوزستان در ۵ سال اخیر با صادرات ۱۰ میلیون تن محصول در ارزآوری حدود ۵ میلیارد دلار برای کشور نقش مهمی ایفا کرده است.

او سهم فولاد خوزستان در ارزآوری برای کشور و صادرات غیرنفتی را ۳ درصد و صادرات کالا‌های حوزه شرکت‌های فولاد را ۱۰ درصد عنوان کرد.

بیست و ششمین مراسم روز ملی صادرات با موضوع «صادرات غیر نفتی، محور توسعه» با حضور سید ابراهیم رییسی رییس‌جمهور، رضا فاطمی‌امین وزیر صمت، محسن رضایی معاون اقتصادی رییس‌جمهور و فعالان حوزه صادرات در سالن اجلاس سران تهران برگزار شد.

در این مراسم که با حضور ۵۷ شرکت صادر کننده برتر انجام شد، شرکت فولاد خوزستان در جایگاه صادر کننده نمونه کشور مورد تقدیر قرار گرفت. لوح تقدیر و تندیس صادرکننده نمونه از سوی رییس‌جمهور به امین ابراهیمی مدیرعامل فولاد خوزستان اهدا شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۴:۰۶ ۰۱ آبان ۱۴۰۱
از عجایب دنیا فولاد خوزستان به درستی صادرکننده نمونه است ولی در مقابل سهم فولاد خوزستان (فخوز) سقوط کننده نمونه شده .لطفا این نظر را حذف نکنید و اگر راست میگید یک نفر بیارید ببینیم چطور ممکنه صادر کننده نمونه سهامش پودر بشه مگر اینکه مجانی صادر کرده باشه؟جواب دارید بگید