سه شرکت را برای راه اندازی VAR در فوتبال کشورمان مد نظر داریم

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: سه شرکت جهت ورود VAR (کمک داور ویدئویی) به فوتبال ایران برای استعلام به مراجعه ذیصلاح معرفی شده اند.

مهدی تاج در جمع خبرنگاران در شهرکرد گفت: سه شرکت جهت ورود VAR (کمک داور ویدئویی) به فوتبال ایران برای استعلام به مراجعه ذیصلاح معرفی شده است که دو شرکت از نظر قیمتی به فدراسیون نزدیک هستند.

رئیس فدراسیون فوتبال افزود: داوری فوتبال کشور اکنون تجهیزات کافی ندارد و اگر داوری اشتباهی می‌کند، اعتراض جدی مجموعه باشگاه‌های فوتبال را به همراه دارد.

وی اظهار داشت: ایران جزو معدود کشور‌های است که سیستم VAR ندارد و تنها پنج شرکت در این زمینه مورد تایید فیفا است و اکنون نمی‌توان از شرکت‌های دانش‌بنیان استفاده کرد، چرا که باید آن‌ها مجوز (لایسنس) فیفا را بگیرند.


بیشتر بخوانید


رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: اتفاق خوبی با حضور کارلوس کی روش به عنوان سرمربی تیم ملی افتاده است و اگر کی روش در بازی‌های تدارکاتی نبود و تیم با همان شرایط قبلی به جام جهانی می‌رفت، مشکلاتی برای اردو بوجود می‌آمد.

تاج گفت: هیچ ایرانی و هیچ فوتبالی حاضر نیست تیم ملی ایران از جام جهانی حذف شود و در این زمینه با وجود ارتباطات می‌دانستم این اتفاقات شدنی نیست و شایعه و ناامید کردن مردم کار درستی نیست.

وی افزود: تیم ملی را به بهترین شکل اداره خواهیم کرد و همه در تلاش هستند تیم ملی اردو‌های خوبی بگذارد که یک بازی دوستانه با نیکاراگوئه ۱۹ آبان ماه ۱۴۰۱ و یک بازی با تونس در قطر انجام خواهد داد.

تاج درباره حضور جواد نکونام به عنوان دستیار سرمربی تیم ملی گفت: برای نکونام یک برنامه کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت وجود دارد و اکنون این سرمربی با فولاد خوزستان قرارداد دارد.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار