امکان جابه‌جایی ساکنان پهنه خطر اهواز وجود ندارد

نایب رئیس شورای شهر اهواز گفت: در فصل بارندگی امسال ساکنان پهنه خطر اهواز همچنان در این منازل ساکن خواهند بود و فعلا امکان جابه‌جایی ساکنان وجود ندارد.

حجت‌الله زارع‌زاده گفت: بخش‌هایی از کوی رمضان، آسیاآباد، حصیرآباد و منبع آب در پهنه خطر اهواز هستند؛ منازلی که در این پهنه و در معرض خطر ریزش احتمالی قرار دارند، شناسایی شده‌اند. 

او می گوید: برای جابه‌جایی ساکنان منازل این مناطق، پروژه‌ای در قالب بیش از ۶۰۰ واحد در منطقه سپیدار اهواز با همکاری سرمایه‌گذار و اداره مسکن و شهرسازی در حال اجرا است و شهرداری نیز با اعطای مجوز‌های لازم نقش خود در این زمینه را ایفا می‌کند.

نایب رئیس شورای شهر اهواز گفت: قرار است تا پایان امسال حدود ۲۰۰ واحد از این پروژه به بهره‌برداری برسد و با اولویت منازل در معرض خطر بیشتر، جابه‌جایی ساکنان انجام می‌شود، بنابراین در فصل بارندگی امسال ساکنان پهنه خطر اهواز همچنان در این منازل ساکن خواهند بود و فعلا امکان جابه‌جایی ساکنان وجود ندارد.

به گفته او در قالب طرح محرومیت‌زدایی، ادامه طرح ایجاد دیواره‌هایی در مقابل ارتفاعات مناطق پهنه خطر در حال اجرا است تا از ریزش سنگ پیشگیری شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.