مجری طرح‌های زیربنایی استان اصفهان:

مشکلات ورودی‌های داران تا اوایل سال آینده برطرف می‌شود

علیرضا صلواتی گفت: مشکلات ورودی‌های شهر داران با کمک اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان تا اوایل سال آینده برطرف می‌شود.

ورودی‌های شهر داران به یکی از نقاط حادثه خیز استان تبدیل شده و چند سالی می‌شود که برای برطرف سازی مشکلات این ورودی‌ها بعد از‌زیرسازی رها می‌شوند. در این خصوص صلواتی گفت: با توجه به قوانین، برطرف سازی نقاط حادثه خیز بیشتر بر عهده اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است، اما در سفر اخیر استاندار اصفهان به شهرستان فریدن قرار شد زیرسازی ورودی‌ها به زودی انجام و مشکلات برطرف شود.

مجری طرح‌های زیربنایی استان اصفهان گفت: شهرداری داران پیگیر موضوع روشنایی و فضای سبز این ورودی‌ها باشد.

او همچنین گفت: اکنون مسیر داران_ درود به عنوان یکی از شریان‌های مهم استان اصفهان با اعتبار ۲۴۰ میلیارد تومان در حال تبدیل به بزرگراه است.

 رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان هم گفت: این اداره کل متناسب با اعتباراتی که فرماندار شهرستان فریدن ابلاغ کرده در قالب دو قرارداد اقدام به زیرسازی ورودی غربی داران از سمت روستای نماگرد کرد که پیشرفت کار اکنون ۷۰ درصد است.

آرمین حمیدی افزود: با توجه به محدودیت‌های شدید اعتباری به علت تعهدی که داده شده اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان عقد قرارداد جدید و پیگیری‌های لازم را در خصوص برطرف سازی مشکلات ورودی‌های داران کرده و امیدواریم روند برگزاری مناقصه این ماه طی شود تا بتوانیم امسال فعالیت‌های زیرسازی را تکمیل کنیم.

رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان عنوان کرد: تمام تلاشمان را می‌کنیم تا بتوانیم مشکلات ورودی‌های شهر داران را تا پایان امسال یا حداکثر بهار سال آینده برطرف کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار