شکل گیری جنگ رسانه‌ای دشمن در بستر فضای مجازی علیه جمهوری اسلامی

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: دشمنان در بستر فضای مجازی، جنگ رسانه‌ای علیه جمهوری اسلامی به راه انداخته اند که باید این بحران ها را در این فضا مدیریت کنیم.

موسی انصاری در نشست ستاد بزرگداشت ۱۳ آبان‌ماه در چهارمحال و بختیاری با اشاره اینکه در سال ۱۳۴۳ و ۱۳۵۷ بزرگترین جنایات علیه مردم ایران رخ داد، اظهار داشت: امروز کشور ایران دارای عزت و استقلال است در حالی که برخی افراد نمی‌خواهند حقایق آن دوران بیان شود.

وی افزود: در ۱۳ آبان سال ۵۷ نوجوانان در خیابان به رگبار بسته شدند، اما هیچ صدایی از مدافعان حقوق بشر بلند نشد، ماهیت استکبار جهانی با تسخیر لانه جاسوسی در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ از سوی دانشجویان پیرو خط امام برملا شد، باید حقایق گفته شود.


بیشتر بخوانید


انصاری با بیان اینکه ۶۰ هزار مستشار آمریکایی در دوران طاغوت در ایران مصونیت قضایی داشتند، اضافه کرد: این مستشاران اتفاقات ناگواری را در کشور رقم زدند و حق توحش دریافت می‌کردند، اما در جایی گفته نشده است، باید جلسات تبیینی برگزار شود.

وی با تاکید بر اینکه برخی افراد معلوم‌الحال خدمات نظام جمهوری اسلامی را نادیده می‌گیرند، گفت: باید تمامی افراد سفیری برای تببین ارزش‌های انقلاب اسلامی باشند چراکه امروز دشمنان در بستر فضای مجازی، جنگ رسانه‌ای به راه انداخته اند که باید این بحران‌ها را در این فضا مدیریت کنیم.

انصاری تصریح کرد: همه باید در صحنه باشیم؛ انقلاب اسلامی مانند یک امانت است نباید اجازه دهیم که این انقلاب به دست نااهلان بیوفتد؛ مردم منتقد، مخالف جمهوری اسلامی نیستند و باید مسائل مختلف را به‌صورت چهره به چهره برای نسل جوان تبیین کنیم.

وی یادآور شد: راهپیمایی روز ۱۳ آبان ماخ در شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری از ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه صبح آغاز می‌شود و حرکت به سمت میعادگاه‌های نمازجمعه است، در مرکز استان نیز این مراسم ساعت ۱۰:۰۰ صبح آغاز خواهد شد.

نواختن زنگ استکبار ستیزی در مدارس چهارمحال و بختیاری

افشین امیریان مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: برنامه‌های تبیینی برای آگاه‌سازی دانش‌آموزان از ماهیت استکبار در مدارس در حال اجرا است.

وی افزود: زنگ استکبارستیزی ۰۹:۰۰ صبح ۱۱ آبان در مدارس چهارمحال و بختیاری در نوبت صبح و ساعت ۱۴:۰۰ در نوبت عصر نواخته می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین جشن روز دانش‌آموز همزمان با زنگ استکبار در مدارس برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار