فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه:

ابزار دست دشمن نشویم/دشمن باور‌های اعتقادی و مذهبی مردم را هدف قرار داده است

سردار کرمی گفت: دشمن تمام تلاش خود را برای اشغال و هدایت ذهن‌ها بکار برده است تا جامعه را به سمتی که میخواهد ببرد.

فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق سپاه در جمع اساتید دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان گفت: دشمن تمام تلاش خود را جهت اشغال و هدایت ذهن‌ها بکار برده است تا جامعه را به سمتی که میخواهد ببرد.

سردار کرمی افزود: حدود ۶۰ موسسه در دنیا علیه جمهوری اسلامی ایران کار می‌کنند و هدفشان فرو پاشی انقلاب از درون است، می‌خواهند باور‌های اعتقادی و مذهبی مردم را از طریق فضای مجازی ساخت سریال و مستند موردهدف قرار دهد.

فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق سپاه گفت: امروز فرماندهان جنگ نرم اساتید دانشگاه هستند و آن‌ها هستند که این جنگ را هدایت و فرماندهی میکنند اگر در این امر دقت نکنیم با یک حرف دچار آسیب میشویم.

فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق در جمع اساتید دانشگاه فرهنگیان زاهدان هم گفت: حفظ هوشیاری و بصیرت در برابر دسیسه‌های دشمن، مهم‌ترین رسالت محوله به دانشجویان و استادان است.

سردار کرمی افزود: دانشگاه فرهنگیان، رسالت مهمی در حوزه‌های اجتماعی و فرهنگی برای تربیت نسل آینده دارد.

وی نقش خانواده در کنار آموزش و پرورش را مهم توصیف کرد و گفت: شکل ارتباط مدرسه با خانواده باید بازنگری شود تا شاهد رشد و پیشرفت در حوزه آموزش و پرورش باشیم.

فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق تصریح کرد: سیستان و بلوچستان با برخورداری از سرمایه انسانی جوان و دارا بودن ظرفیت‌های اقتصادی و تجاری نقش مهمی در اقتصاد منطقه و کشور دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار