در وسط راه ماندن طرح هوشمند سازی یارانه نان

رئیس اتحادیه آرد و نان خراسان جنوبی گفت: قرار بود با اجرای این طرح آرد بر اساس فروش نان به نانوا برسد، اما این برنامه هنوز اجرا نمی‌شود و این امر سبب بلاتکلیفی نانوایان شده است.

 مختاری گفت: در راستای اجرای طرح هوشمندسازی یارانه نان در سطح استان خراسان جنوبی، تمام نانوایی‌ها مجهز به سیستم دستگاه کارت خوان هستند.

او با بیان اینکه در طرح هوشمندسازی یارانه نان در استان خراسان جنوبی تنها یک مرحله اجرا شده و آن هم نصب دستگاه کارت خوان است افزود: این طرح هنوز به طور کامل اجرایی نشده و عدم تکمیل مابقی طرح هوشمندسازی یارانه سبب بلاتکلیفی نانوایان شده است.

رئیس اتحادیه آرد و نان خراسان جنوبی گفت: قرار بود با اجرای طرح هوشمندسازی نان یارانه نان به دست نانوایی‌ها برسد، اما این عمل هنوز اجرایی نشده و طرح در وسط راه مانده است.

مختاری با بیان اینکه چند سال است قیمت نان ثابت مانده و هیچ افزایشی نداشته است افزود: قرار بود با اجرای این طرح آرد بر اساس فروش نان به نانوا برسد، اما این برنامه هنوز اجرا نمی‌شود و این امر سبب بلاتکلیفی نانوایان شده است.

رئیس اتحادیه آرد و نان خراسان جنوبی ضمن تایید مشکلات نانوایان گفت: متاسفانه ۴ سال است افزایشی در بحث قیمت نان در بیرجند نداشتیم و این در حالی است که همه چیز افزایش قیمت داشته است.

مختاری با بیان اینکه نانوایان هم قشری از جامعه بوده که با تورم و گرانی مواجه هستند افزود: اجاره بها و خمیر مایه ۲۰۰ درصد افزایش قیمت داشته، اما نرخ نان همچنان ثابت است.

او ادامه داد: هزینه‌های جانبی آب، برق، گاز و تلفن در حالی افزایش قیمت داشته که برخی از نانوایان معتقدند زیر بار مشکلات برشته شده‌ایم و خواهان رسیدگی به مشکلات خود هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۴ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
باسلام خدمت مسئولان محترم مجری طرح کارتخوان هوشمندنانوایان ،حال که شش ماه ازاجرایش سپری کردیم .اگرهمچنان بجای ازادسازی ویکسان سازی قیمت اردبرادامه اجرای کارتخوانهای جدیدنان اصراردارند،خواهشا وعاجزا جهت رفع معایبش تلاش کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۹ ۰۷ آبان ۱۴۰۱
نانوایان ،مولفه های دیگرراهم جهت بهبودنان ،این قوت غالب مردم، بیازمائیم
خلاصه علاج واقعه قبل ازوقوع بایدکرد،، ادامه همین وضع موجب فرارکارگران ماهرازنانوایی،،،کاهش روزبروزکیفیت نان،،،افزایش هدررفت ودورریز وقاچاق اردونارضایتی مردم وبیچارگی نانوایان زحمتکش خواهدشداگربهترین راه حل یعنی یکسان سازی وازادسازی نشدبعنوان مسکن موقت حداقل نرخ جدیدیاسهمیه راجوری بدهیدکه رغبتی درنانوابرای رقابت باقی بماند که اگراکنون کاری نکنید دراینده دیگردیرهست
ضمناعاجزانه استدعادارم درتصمیم گیریهایتان ازخودنانواهاوانهایی که هرروزعملا بااردوخمیر ومشتری ونان سروکاردارندوباتمام وجودواقعیت هارالمس میکنندهم چندتادعوت بفرمائیدونظراتشان رابشنوید
سجادحامدفر ،،، نانوا،،، تبریز