انهدام باند سرقت ،شرارت و ناامنی در کرمان

رئیس پلیس آگاهی استان کرمان از انهدام باند ۶ نفره سرقت و شرارت که قصد اقدامات تخریبی و ناامنی در سطح شهر کرمان را داشتند، خبر داد.

سرهنگ یدالله حسن پور گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت گوشی تلفن همراه با تهدید و زورگیری در سطح شهر کرمان، ماموران اداره مبارزه با سرقت وارد عمل شدند و با انجام اقدامات اطلاعاتی گسترده یک باند اراذل و اوباش را در سطح شهر کرمان شناسایی و ۶ عضو این باند را دستگیر کردند.

او گفت: از محل اختفایی متهمان علاوه برکشف ۷ دستگاه گوشی و دو دستگاه موتورسیکلت سرقتی، تعدادی کوکتل مولوتف، حجم زیادی مواد آتشزا و سلاح سرد نیز کشف و در بررسی‌های بعدی مشخص شد این افراد علاوه بر سرقت و زورگیری، اهداف شوم دیگری همچون شرارت و تخریب اماکن عمومی طی حوادث اخیر را نیز دنبال می‌کرده اند.

رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به ادامه تحقیقات در خصوص سایر ابعاد پرونده این متهمان افزود: پلیس همواره با انجام ماموریت‌های آشکار و پنهان خود و شناسایی و دستگیری عاملان اینگونه جرائم در کنار عموم شهروندان بوده و تنها از مردم مسؤلیت پذیری، قانون مداری و ایفای نقش در توسعه امنیت را خواستار است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۰ ۰۷ آبان ۱۴۰۱
حالا مجسم کنید همین زورگیرهای بی رحم وقتی منزل هستید وارد خونه شما بشن. فکر میکنید چیکارتون میکنند؟!!! پس مطلقا به این درب و حفاظها و دوربین و دزدگیرها اطمینان نکنید که همش دروغ و تقلبه و فقط از فروشندگان معتبری خرید کنید که اولا امروز نیامده باشند و فردا دیگه ازشون خبری نباشه و دوما حتما برای درب، حفاظ، قفل و گاوصندوق از فروشنده ضمانت پرداخت خسارت در صورت وقوع سرقت بخواهید و دقت کنید ضمانت کیفیت یا ضمانتهای مشابه و با اما و اگر را به جای ضمانت پرداخت خسارت در صورت وقوع سرقت به شما نندازن که اونی که بدجوری ضرر میکنه فقط شما خواهید بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۹ ۰۵ آبان ۱۴۰۱
خدا قوت حافظین امنیت

من دیروز از شهرستان اومدم کرمان. که گفتن تمام مغازه ها بخاطر 40 خانم امینی تعطیله حقیقت ترسیدم.رو خیابون که قدم میزدم اشهد خودم رو خوندم .گفتم هر لحظه ممکنه اتفاقی بیفته اما با دیدن شما مامورین امنیت ترسم ریخت.پاینده و برقرار باشین
آخرین اخبار