سازمان بسیج مستضعفین:

دست‌های پشت پرده حادثه شاهچراغ پاسخی کوبنده را خواهند گرفت

سازمان بسیج مستضعفین در اطلاعیه ای هشدار داد که وعده انتقام از عوامل حادثه شاهچراغ علیه السلام حتمی است.

سازمان بسیج مستضعفین در محکومیت حمله تروریستی در حرم حضرت احمد ابن موسی در شیراز که به شهادت و زخمی شدن برخی از مردم عزیز شامل کودک و زن و مرد انجامید؛ بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه اعلام شده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حادثۀ تلخ و اندوهباری که در حرم مطهر شاهچراغ شیراز و به شهادت رساندن و مجروح کردن چند تن از مردم عزیز ایران اسلامی و حرمت‌شکنی در سومین پایتخت معنوی و پایگاه دینی در کشور شد، عملیات کور، بزدلانه و جنایتی محکوم توسط عوامل تروریستی، تکفیری-وهابی دست نشانده رژیم کودک کش و منهوس صهیونیستی و آمریکای خبیث است.

سازمان بسیج مستضعفین؛ شهادت هموطنان عزیز را به ملت بزرگ ایران و مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای و خانواده معظم شهدا و مردم ولایتمدار استان فارس، تبریک و تسلیت عرض می‌نماید.

این جنایت و هتک حرمت به حرم مطهر و حمله به زائران؛ بخشی از طراحی و توطئه شوم رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکای جنایتکار است که به دنبال شکست‌های مفتضحانه و پی در پی در منطقه به‌ویژه در عراق، سوریه، یمن، افغانستان و پاکستان است.

همچنین این حملات تروریستی بخشی از طرح دشمن برای ادامه ناامنی در کشورمان است که بی شک دست‌های پشت پرده و شیطانی، در وقت خود؛ پاسخی کوبنده را خواهند گرفت و آن‌ها خوب می‌دانند که این وعده حتمی است.

ملت ایران با اعتماد به قدرت خداوند متعال همچون دریایی مواج به پیش می‌‏رود و در مقابل ابرقدرت‏‌ها و تفاله‌‏های آنان با صفی مرصوص ایستاده است و شما درماندگان عاجز را که در سوراخ‏‌ها خزیده‌‏اید و نفس‏‌های آخر را می‏‌کشید؛ با تفضل الهی به جهنم می‏فرستد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۲ ۰۷ آبان ۱۴۰۱
حتما باید ناامنی پیش بیاد تا این همه شهید بدهیم یادتون بیفته از مرزهامون محافظت بشه جلو قاچاق سلاح ومواد مخدر گرفته بشه متاسفانه دولت در برقراری تامین امنیت واقتصادی خوب عمل نکرده امیدواریم که هر چه زودتر امنیت برقرار بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۳ ۰۶ آبان ۱۴۰۱
سپاه غیور فقط انتقام تسلی بخش قلب مردم مظلوم ایران است،اکنون با چشمانی اشکبار به یاد آرشام وعلی اصغر ومحمد رضا و۱۲ شهید مظلوم حرم،از شما تقاضا دارم قیامها وذوالفقارها را در لانچر بگذارید وقلب فتنه را پاره پاره کنید.روی یکی بنویسید بخاطر آرتین
آخرین اخبار