محکومیت حادثه تروریستی حرم شاهچراغ پس از نماز جمعه اصفهان

مردم استان اصفهان امروز پس از اقامه نماز جمعه، حادثه تروریستی در حرم مطهر احمدبن موسی (علیهما السلام) شیراز را محکوم می کنند.

غلامرضا رضایی، معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: راهپیمایی پس از اقامه نماز جمعه آغاز می‌شود و مردم استان با حضور گسترده، جنایت تروریستی در حرم مطهر احمدبن موسی (علیه‌السلام) را محکوم می‌کنند.

در اطلاعیه دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آمده است: در ادامه آشوب‌ها و اغتشاشات اخیر که با طراحی پیچیده اتاق فکر و توطئه سرویس‌های جاسوسی؛ وحدت، انسجام و اقتدار ایران اسلامی هدف گرفته شد؛ جنایت هولناکی در حرم مطهر احمد ابن موسی (علیهما السلام) رقم خورد و این حادثه غمبار هویت و چهره‌ی کریه و پلید عاملان و مسببان وقایع اخیر را نمایان ساخت.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ضمن محکومیت این جنایت هولناک و هتک حرمت مقدسات و اعلام همدردی با خانواده‌های شهدا و مجروحان این اقدام ددمنشانه از مردم غیور ایران اسلامی دعوت می‌نماید تا با راهپیمایی پس از اقامه نماز جمعه این هفته در سراسر کشور، نفرت و انزجار خود را از توطئه مزدوران وابسته آمریکا و صهیونیست به نمایش بگذارند.

شخصیت ها، گروه‌ها و تشکل‌های سیاسی استان هم با صدور پیام‌های جداگانه حادثه تروریستی در حرم حضرت احمد به موسی (ع) شیراز را محکوم کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.