پیروزی ایران قوی یعنی پیروزی مردمی که همیشه با انقلاب، نظام و رهبر هستند

امام جمعه ریگان گفت: پیروزی ایران قوی یعنی پیروزی مردمی که همیشه با انقلاب و نظام و رهبر عزیزمان هستند.

حجت الاسلام حبیب رضا زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته ریگان گفت: دشمن قصد دارد با انششقاق بین مردم و افراد جامعه، مذاهب، زبانها و فرهنگ‌های مختلف ایران اسلامی به همان هدف اصلی خودش که تسلط بر ایران اسلامی است دست پیدا کند.

او افزود: هدف دشمن رسیدن به این نقطه است که ایران سوریه دوم شود.

امام جمعه ریگان بیان داشت: دشمن آنقدر پرو شده است که از نجابت مردم ایران اسلامی سو استفاده می‌کنند که ۱۵زائر شاه چراغ را بی رحمانه شهید می‌کند.

حجت الاسلام رضا زاده  بیان داشت: مردم الحمدالله این مطلب را خوب می‌دانند که خون این ۱۵شهید حرم شاه چراغ به گردن اغتشاش گران است که دستورات شبکه‌های معاند را عملی می‌کنند، دشمن حتی رحم به بچه خردسال در آغوش مادر نمی‌کند.

امام جمعه ریگان بیان داشت: تا وقتی اختلاف و تفرقه داشته باشیم دشمن جلوتر می‌اید.

حجت الاسلام رضا زاده با اشاره به جنایت تروریستی حادثه شیراز گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند عامل یا عاملان این جنایت اندوهبار یقینا مجازات خواهند شد و منتظر انتقام سخت هستند.

او افزود: مردم باید ید واحد در برابر دشمنان داشته باشند و وحدت و همدلی مستحکم در برابر آمریکا ومنافقین داخلی داشته باشند.

امام جمعه ریگان تصریح کرد: پیروزی ایران قوی یعنی پیروزی مردمی که همیشه با انقلاب و نظام اسلامی و رهبر عزیزمان هستند.

حجت الاسلام رضا زاده به سالروز شهادت شهید فهمیده اشاره نمود و ابراز کرد: فرهنگ بسیجی و قرآنی و اهل بیتی نوجوان و جوان همچون شهید حججی تربیت می‌کند ، والدین، معلمین تلاش کنند تا بسیجی‌های فهمیده برای انقلاب اسلامی تربیت شود.

برچسب ها: نماز جمعه ، ریگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار