تظاهرات مردم چک در اعتراض به تحریم‌های اقتصادی علیه روسیه + فیلم

تظاهرکنندگان در پراگ، خواستار استعفای دولت جمهوری چک به علت اوضاع اقتصادی و معیشتی مردم و سیاست‌های دولت در پیروی از غرب شدند.

 پراگ، پایتخت جمهوری چک شاهد برگزاری تظاهرات گسترده در اعتراض به تحریم‌های اقتصادی علیه روسیه که پیامد‌هایی بر شهروندان اروپایی داشته است، بود.

به گزارش المیادین، تظاهرکنندگان در پراگ، خواستار استعفای دولت جمهوری چک به علت اوضاع اقتصادی و معیشتی مردم و سیاست‌های دولت در پیروی از غرب شدند.

هزاران نفر از شهروندان جمهوری چک که پرچم‌های کشورشان را در دست داشتند، دنباله روی دولت از سیاست‌های اتحادیه اروپا و ناتو علیه روسیه را محکوم کردند، به ویژه که این سیاست ها، باعث بحران انرژی در جمهوری چک شده است.

 

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۵ ۰۷ آبان ۱۴۰۱
آمریکا جنایتکار اگر به اصطلاح قصد مبارزه با تروریسم، القاعده، داعش، جبهه النصره و دیگرگروه های تروریستی را دارد باید به سراغ رژیم کودک کش سعودی برود.
آمریکا جنایتکار اگر به اصطلاح قصد مبارزه با تروریسم، القاعده، داعش، جبهه النصره و دیگرگروه های تروریستی را دارد باید به سراغ رژیم جعلی صهیونیستی برود.

اروپا جنایتکار اگر به اصطلاح قصد مبارزه با تروریسم، القاعده، داعش، جبهه النصره و دیگرگروه های تروریستی را دارد باید به سراغ رژیم کودک کش سعودی برود.
اروپا جنایتکار اگر به اصطلاح قصد مبارزه با تروریسم، القاعده، داعش، جبهه النصره و دیگرگروه های تروریستی را دارد باید به سراغ رژیم جعلی صهیونیستی برود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۰ ۰۷ آبان ۱۴۰۱
آمریکا، ناتو و اوکراین 100 درصد عامل اصلی همه مشکلات کشورهای اروپایی و جهان هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۰ ۰۷ آبان ۱۴۰۱
آمریکا، ناتو و اوکراین 100 درصد عامل اصلی همه مشکلات کشورهای اروپایی و جهان هستند.
آخرین اخبار