نواختن زنگ استکبار ستیزی در مدارس بافق

همزمان با هشتم آبان ماه سالروز شهادت محمد حسین فهمیده و روز بسیج دانش آموزی زنگ استکبار ستیزی در مدارس بافق نواخته شد.

دانش آموزان بافقی در این آئین با گرامیداشت شهادت حسین فهمیده و شهدای دانش آموز حادثه ترور در شاه چراغ بر پیروی از راه شهدا تاکید کردند.

حجت الاسلام فدایی مسئول عقیدتی و سیاسی بسیج بافق گفت: دانش آموزان همواره در طول انقلاب نقش اساسی و تعیین کننده برای پیشرفت نظام وانقلاب داشته اند.

او با محکومیت جنایات استکبار جهانی افزود: ترور مردم بی‌گناه در شاه چراغ نشان از شکست دشمنان است و اینکه دشمن نتوانسته است تاکنون انقلاب اسلامی را خدشه دار کند.

فدایی با تشریح وقایع سیزده آبان سال ۵۸ گفت: دانش آموزان و دانشجویان در آن روز‌ها با پیروی از ولایت و رهبری پای در عرصه جهاد گذاشتند و به نظام و انقلاب آبرو بخشیدند.

او بیان داشت: در دوران ستم شاهی مردم آزادی نداشتند و قوانین استکباری و استعماری آمریکا بر کشور حاکم بود و کسی هم جرات اعتراض نداشت.

مسئول عقیدتی بسیج بافق گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی و شهدای انقلاب به ویژه شهدای دانش آموز، نظام اسلامی در مسیر توسعه و کمال به پیشرفت خود ادامه می‌دهد.

او تصریح کرد: دانش آموزان انقلابی با درس خواندن و تحصیل دستاورد‌های نظام را به خوبی به نسل‌های آینده انتقال دهند و کشور را با درایت و بصیرت از گزند دشمنان قسم خورده حفظ کنند.

اجرای سرود، پخش کلیپ و... از دیگر برنامه‌های آئین زنگ استکبار ستیزی در بافق بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار