افزایش تعداد پایگاه‌های اجتماعی در محلات حاشیه‌ای کرمانشاه

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از افزایش تعداد پایگاه‌های اجتماعی در محلات حاشیه‌ای استان به ۲۸ پایگاه خبر داد.

حجت الاسلام یوسف احمدی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به ورود سازمان تبلیغات اسلامی به حوزه فعال کردن پایگاه‌های اجتماعی در محلات حاشیه‌ای از حدود سه سال گذشته، گفت : تا قبل از این تنها سه پایگاه اجتماعی در شهر کرمانشاه ایجاد شده بود که تعداد این پایگاه‌ها هم اکنون به ۲۸ پایگاه فعال افزایش پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر پایگاه‌های اجتماعی در محلاتی مثل آقاجان، باغ ابریشم، صادقیه، آناهیتا، دولت‌آباد و... فعال شده، تصریح کرد: هم اکنون هشت پایگاه اجتماعی فعال در محلات حاشیه‌ای شهر کرمانشاه و ۲۰ پایگاه در دیگر شهرستان‌های استان فعال شده‌اند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه یادآور شد: پیش از این در کرمانشاه تنها سه پایگاه اجتماعی در محلات جعفرآباد، حکمت آباد و چمن داشتیم و در دیگر شهرستان‌های استان هیچ پایگاه اجتماعی فعال نبود.

وی با بیان اینکه این پایگاه‌های اجتماعی در حوزه‌های مختلف آموزشی، تبلیغی و بصیرت‌افزایی به مردم محلات حاشیه‌ای خدمات‌رسانی می‌کنند، گفت: نیرو‌های جهادی خوبی در این پایگاه‌های اجتماعی برای خدمات رسانی به مردم محلات حاشیه‌ای مستقر شده‌اند.

وی ادامه داد: پایگاه‌های اجتماعی به دلیل مستقر بودن در محلات حاشیه‌ای در ارتباط مستقیم با مسائل و مشکلات محلات حاشیه‌ای قرار داشته و در جهت حل معضلات فرهنگی این محلات تلاش می‌کنند.

وی با بیان اینکه پایگاه‌های اجتماعی در مساجد استقرار دارند، گفت: این پایگاه‌ها سعی می‌کنند مساجد را به سمت کارکرد‌های اولیه خود که حل مشکلات فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و... بوده، سوق دهند.

وی با تاکید بر اینکه حل مشکلات محلات حاشیه‌ای نیاز به همراهی همه دستگاه‌ها دارد، گفت: برای حل آسیب‌های اجتماعی محلات حاشیه‌ای باید نهاد‌هایی مثل ارشاد، اوقاف، سازمان فرهنگی شهرداری و ... پای کار بیایند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.