رزمایش بزرگ قرارگاه محرومیت زدایی جهاد دامپزشکی در اردبیل برگزار می‌شود

مدیر کل دامپزشکی استان اردبیل از برگزاری رزمایش بزرگ قرارگاه محرومیت زدایی جهاد دامپزشکی طی روز‌های ۱۱ و ۱۲ آبانماه در روستا‌های اردبیل خبر داد.

بهلول تکلوی گفت: در این رزمایش ۱۰۸ نفر از بسیج دانشجویان رشته دامپزشکی و پیرادامپزشکی سراسر کشور با حضور در استان اردبیل خدمات دامپزشکی با حجم گسترده و در زمان اندک به دامداران در مناطق محروم و روستا‌های دور دست ارائه می‌دهند.

مدیر کل دامپزشکی استان اردبیل در نشست هماهنگی و برنامه ریزی اقدامات اجرایی قرارگاه محرومیت زدایی در اردبیل گفت: این رزمایش یک رزمایش ملی است که با توجه به تاکید معاون وزیر جهادکشاورزی و رئیس سازمان دامپزشکی کشور و به منظور اجرای سیاست‌های سازمان دامپزشکی کشور در راستای استفاده بهینه از استعداد‌ها و ظرفیت‌های گروه جهادی در مناطق روستایی جهت خدمات رسانی رایگان و محرومیت زدایی انجام می‌شود.

به گفته تکلوی انجام عملیات واکسیناسیون، سم پاشی، ضدعفونی اماکن دامی، ویزیت و درمان و نیز آموزش به دامداران از محور‌های مهم این رزمایش است که در راستای پیشگیری از بیماری‌های مختلف دامی انجام می‌گیرد.

او در عین حال از همکاری استانداری، سازمان بسیج سازندگی، سازمان جهادکشاورزی و اداره کل امور عشایری در انجام این رزمایش در استان خبر داد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.