برگزاری پنجمین جشنواره سالیانه گردشگری برداشت زعفران شهرستان بهاباد

معاون پژوهش و فن آوری دانشگاه آزاد یزد گفت: پنجمین جشنواره سالیانه گردشگری برداشت زعفران شهرستان بهاباد با همکاری دانشگاه آزاد یزد برگزار می‌شود.

 نوید نصیری زاده معاون پژوهش و فن آوری دانشگاه آزاد یزد افزود: نشست هم اندیشی دانشگاه آزاد یزد و مسئولان شهرستان بهاباد برای برگزاری پنجمین دوره از جشنواره گردشگری سالیانه برداشت زعفران بهاباد در سالن شهید سلیمانی واحد یزد برگزار شد.

او ابراز امیدواری کرد با توجه به تجارب ارزنده دانشگاه آزاد یزد در زمینه برگزاری رویداد‌های استارت آپی و ریورس پیچ، همکاری خوبی برای برگزاری این جشنواره صورت پذیرد.

علیرضا تیموری فرماندار بهاباد نیز در این نشست هدف اصلی مسوولان از همکاری صمیمانه با دانشگاه آزاد یزد را تنوع بخشیدن به عرصه گردشگری کشاورزی این منطقه بیان کرد.

او گفت: دادن سمت و سوی نوآوری به بحث گردشگری کشاورزی، سوق دادن منطقه به سوی بهره وری اقتصادی، مصرف انرژی، کیفیت محصول و برندسازی در حوزه علمی با ورود دانشگاهیان در این عرصه را از مهمترین شاخص‌های پنجمین دوره جشنواره گردشگری زعفران دانست.

به گفته فرماندار بهاباد این جشنواره، با همکاری فرمانداری، جهاد‌کشاورزی، دانشگاه آزاد و دیگر دستگاه‌های اجرایی و تشکل‌های مردم نهاد و شرکت‌های دانش بنیان، مانند چهار سال گذشته در تاریخ ۱۹ آبان امسال در منطقه بهاباد یزد برگزار می‌شود.

گفتنی است در این نشست، اقبال رئیس شورای شهر، رحمتیان مدیر جهاد کشاورزی بهاباد، شطرنجی مدیر باغبانی جهاد کشاورزی استان و رستگار مدیریت ترویج و امور جهاد کشاورزی استان یزد نیز حضور داشتند و هریک از مسوولان، عملکرد چهار دوره قبل جشنواره، ایده‌ها و راهکار‌های مناسب برای معرفی پتانسیل‌های شهرستان و همچنین برندسازی زعفران این منظقه مورد بررسی قرار دادند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار