رئیس دیوان عالی کشور:

ترور‌های کور تنفر ملت ایران را نسبت به استکبار بیشتر می‌کند

رئیس دیوان عالی کشور با بیان اینکه ترور‌های کور ملت ایران را مقاوم‌تر، متحدتر و پایدارتر می‌کند، گفت: این ترور‌های کور تنفر ملت شریف ایران را نسبت به کوردلان و استکبار جنایتکار بیشتر می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد مرتضوی مقدم روز دوشنبه در حاشیه تشییع پیکر آیت الله حاج شیخ حسین مفید رئیس اسبق دیوان عالی کشور ضمن محکومیت حادثه تروریستی در حرم مطهر شاه چراغ شیراز، این واقعه تلخ را به ملت شریف ایران و جامعه عزادار انقلابی و اسلامی تسلیت گفت.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران با این خون‌ها پایدار مانده و خون شهداست که انقلاب را بیمه کرده است. امیدواریم این خون‌ها باعث شود کشور ما از لوث مستکبران و بدخواهان پاک شود.

در این مراسم ضمن تسلیت به خانواده آیت‌الله مفید و همکاران قضایی گفت: آیت الله مفید از قدمای دستگاه قضایی بود که علاوه بر فعالیت در معارف دینی و علمی از سال ۱۳۵۸ در دستگاه قضایی به امر خطیر قضاوت مشغول بوده و یک دوره نیز سکاندار دیوان عالی کشور بود.

رئیس دیوان عالی کشور با بیان اینکه مفتخرم که در دوره ریاست آیت الله مفید در دیوان عالی کشور مشغول خدمت بودم؛ تصریح کرد: امیدورام روح بزرگ ایشان با اهل بیت (ع) محشور شود و از سفره امیرالمومنین و ائمه اطهار علیه السلام بهره‌مند شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار