نتایج لیگ قهرمانان اروپا؛

آغاز بی رحمانه طارمی برابر اتلتیکو با چاشنی صعود / یاران سردار به لیگ اروپا رفتند

در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، پورتو با شکست اتلتیکو به عنوان صدرنشین راهی مرحله حذفی شد.

در چارچوب رقابت‌های هفته ششم لیگ قهرمانان اروپا در نخستین بازی‌ها از مجموع هشت دیدار تیم‌های بایرلورکوزن و کلوب بروژ به مصاف هم رفتند. دیداری که در جریان ۹۰ دقیقه بدون گل به پایان رسید. با کسب این نتیجه تساوی برای بایرلورکوزن عملا این تیم با ۵ امتیاز از ۶ دیدار در گروه خود سوم شد و به همراه سردار آزمون، مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان از دور رقابت‌های لیگ قهرمانان کنار رفته و راهی رقابت های لیگ اروپا شدند.

اما در دیگر دیدار تیم‌های فوتبال پورتو و اتلتیکو مادرید به مصاف هم رفتند. جایی که از همان دقایق ابتدایی پورتو با گل بی رحمانه مهدی طارمی، مهاجم بوشهری تیم ملی فوتبال کشورمان پیش افتاد.

مهدی طارمی در دقیقه ۴ با شوت فنی از روی خط محوطه جریمه شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد، اما ضربه او با اختلاف کمی از کنار تیرک عمودی دروازه اتلتیکو مادرید رد شد، اما ثانیه‌هایی بعد یعنی در دقیقه پنجم فرصت گلزنی برای این ستاره ایرانی فراهم شد تا او برای سومین بازی پیاپی گلزنی کند.

البته پرتویی‌ها باز هم در دقیقه ۲۴ توسط استفان اوستاکویو به گل رسیدند تا بازی تا ثانیه‌های پایانی دیدار با نتیجه ۲ بر صفر به سود این تیم پرتغالی باشد.
در این مسابقه طارمی نمایشی عالی داشت و موقعیت‌های زیادی برای دیگر بازیکنان پورتو ساخت که آن‌ها قدر این فرصت را نداشتند. در دقیقه ۸۱ نیز طارمی یک فرصت بسیار خوب داشت که شوت او با مهار عالی اوبلاک روبه‌رو شد و این دروازه‌بان برتر اروپا نگذاشت تا طارمی دبل کند.

اما در ۵+ ۹۰  با گل به خودی مدافع پورتو به نام مارکانو یکی از گل‌ها برای اتلتیکویی‌ها جبران شد تا نتیجه نهایی این دیدار ۲ بر یک رقم بخورد.

نتایج سایر دیدارهای هفته ششم به شرح زیر می باشد:

  • بایرن مونیخ ۲ - اینتر صفر 
  • لیورپول ۲ - ناپولی صفر 
  • تاتنهام ۲ - مارسی یک
  • آژاکس ۳ - رنجرز یک
  • فرانکفورک ۲ - اسپورتینگ یک
  • بارسلونا ۴ - ویکتوریا پلژن ۲ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار