آغاز سی و چهارمین جشنواره امتنان

ثبت نام سی و چهارمین جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحد‌های اقتصادی نمونه از امروز آغاز و تا ۱ آذر ادامه دارد.

اشرفی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی گفت: در اجرای ماده ۱۹۵ قانون کار و با هدف نهادینه سازی فرهنگ خلاقیت و نوآوری، ترویج و تقویت فرهنگ کار و تلاش و تجلیل از کارگران، گروه‌های کار و واحد‌های اقتصادی نمونه، سی و چهارمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید در امسال آغاز شده است.

او افزود: گروه‌های کار و واحد‌های اقتصادی استان می‌توانند تا ۱ آذر ماه امسال با مراجعه به سامانه جشنواره به نشانی ttps//www.emtenan.mcls.gov.ir با ثبت مشخصات شخصی، تکمیل اطلاعات مربوطه، بارگذاری مدارک و مستندات لازم در فرآیند انتخاب جشنواره امتنان قرار گیرند.

اشرفی بیان کرد: جشنواره امتنان از کارگران در بخش‌های صنعت، خدمات، کشاورزی برگزار می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی عنوان کرد: ارائه شیوه‌های نوین در کار شامل بهبود مصرف انرژی و تولید، کاهش ضایعات و زمان تولید، افزایش بهره وری، اختراع و ابتکار شامل ساخت قطعه، دستگاه یا اصلاح فرآیند تولید، راه اندازی خط تولید جدید، مهندسی معکوس در انتقال و بومی سازی دانش و فناوری، افزایش بهره وری و کیفیت نسبت به نمونه‌های داخلی و خارجی از جمله شاخص‌های کارگران و گروه‌های کار و واحد‌های نمونه است که در جشنواره مد نظر قرار می‌گیرد.

او تصریح کرد: انگیزه بخشی، اعتمادآفرینی و ترویج حاکمیت روح صداقت و همدلی در جامعه کار و تلاش با توجه به مسائل جامعه، نیاز‌ها و انتظارات جامعه کارگری، ایجاد زمینه و فضای مناسب برای رشد و پرورش نیروی کار و نقش آفرینی و تاثیرگذاری نخبگان جامعه کار از جمله مهمترین اهداف برگزاری سی و چهارمین جشنواره امتنان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.