تمدید مهلت نام‌نویسی در جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان

مهلت نام‌نویسی و ارسال آثار شصت‌و‌پنجمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان – ایساتیس، با هدف شناسایی و معرفی استعداد‌های سینمایی تمدید شد.

مهلت نام‌نویسی و ارسال آثار شصت‌و‌پنجمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوانایساتیس، با هدف شناسایی و معرفی استعدادهای سینمایی، تثبیت جایگاه فیلم کوتاه به‌عنوان یکی از مقوله‌های مهم فرهنگی با رویکرد ایجاد تنوع و تکثر در انواع فیلم کوتاه از طریق تاکیدبر ژانرهای سینمایی، از ۸ تا ۱۱ دی­‌ماه ۱۴۰۱ به مدت ۴ روز در شهر یزد برگزار خواهد شد، تمدید شد.

نام‌نویسی این دوره از جشنواره منطقه‌ای از یکم شهریورماه ۱۴۰۱ آغاز شده بود و تا ۲۰ مهرماه ۱۴۰۱ ادامه داشت اما در حال حاضربه دلیل درخواست فیلمسازانی که می‌خواهند در این دوره شرکت کنند، مهلت نام‌نویسی تا ۳۰ آبان ۱۴۰۱ تمدید شده و فیلمسازانی کهبرای حضور در شصت‌وپنجمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوانایساتیس اعلام آمادگی کرده‌اند، می‌توانند تا ۵ آذر ۱۴۰۱ نسخهنهایی آثار خود را به صورت فیزیکی (در قالب DVD یا…) و الکترونیکی به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

این جشنواره با حضور هنرمندان ۱۰ استان (سمنان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، قم، اصفهان، هرمزگان،چهارمحال بختیاری،کرمان و یزد) در دو بخش فیلم کوتاه و عکس برگزار می‌شود و در این دوره توجه به سینمای بومی و فیلم‌های ژنریکدر اولویت انتخاب و داوری خواهند بود.

در ضمن فیلمسازانی که در دو بخش فیلم کوتاه و عکس دارای آثار تجربی هستند، می‌توانند در بخش مسابقه اصلی شصت‌وپنجمینجشنواره منطقه‌ای سینمای جوان یزد ثبت‌نام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار