دژکام:

کمک به محرومان یک وظیفه همگانیست

امام جمعه شیراز ضمن قدردانی از ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در جهت پای کار بودن و کمک به مردم، گفت: البته کار محدود به ستاد اجرایی نیست چرا که کمک به محرومان یک وظیفه همگانی‌ست.

آیت‌آلله لطف‌اله دژکام در آئین توزیع ۳۰۰ سری لوازم خانگی به خانواده‌های آسیب دیده از سیل تابستان استان، گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) بصورت مرتب و دوره‌ای خدمات خود را به اقشار آسیب‌پذیر انجام میدهد و مرحله‌ای که بنام شهید هاشمی‌نژاد در حال اجراست برای مناطقی است که در مردادماه امسال دچار سیل‌زدگی شدند.

او ضمن قدردانی از این ستاد در جهت پای کار بودن و کمک به مردم، گفت: البته کار محدود به ستاد اجرایی نیست چرا که کمک به محرومان یک وظیفه همگانی‌ست.

آیت الله دژکام در ادامه خطاب به افراد و خیرانی که انگیزه خدمت به هم‌نوع را دارند، بیان کرد: این میدان باز است و نیاز است خیرین و نیکوکاران برای ازدواج آسان و پایدار جوانان نیز ورود پیدا کنند و امیدواریم که روزی برسد که ما نیازمندی در سطح استان نداشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در فارس در پایان تاکید کرد که کار خیر را باید همگی کمک دهیم تا بصورت وسیع‌تری انجام شود لذا ضرورت دارد تا عواطف انسانی و عقاید دینی خود را در قالب کمک خیر به مردم بروز دهیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار