باهنر در جمع مردم اراک:

آمریکا ام الفساد است و مردم می‌دانند تیر را به چه سمتی هدف بگیرند

باهنر گفت: دشمنان در طی چند ماهه اخیر هزینه‌های زیادی کردند تا نظام ایران اسلامی را نابود کنند، اما با بصیرت مردم ایران ناکام ماندند.

محمدرضا باهنر عضو تشخیص مصلحت نظام در مراسم پایانی راهپیمایی روز ۱۳ آبان و روز استکبار ستیزی در مصلای بیت المقدس اراک با اشاره به دسیسه‌های آمریکایی‌ها گفت: ۱۳ آبان تنها روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است که در راس این استکبار آریکا است، چراکه آمریکا ام الفساد است.

باهنر با اشاره به توطئه‌های اخیر و آشوب‌های اخیر در کشور افزود: باز هم مردم با بصیرت خوبی که دارند و موضع شناسی و دشمن شناسی دقیق، می‌دانند تیر خود را به چه سمتی هدفگیری کنند.

او اضافه کرد: روز ۱۳ ابان روز ملی مبارزه با استکبار به رهبری آمریکای جنایتکار است و ما در این روز هیچ حکومت دیگری را شریک نمی‌کنیم و تنها مرگ بر آمریکا و مرگ بر استکبار می‌گوییم و انشالله این مقاومت مردم پایدار خواهد بود.

عضو تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: آمریکای‌های جنایتکار در جنگ تحمیلی با همراهی صدام جنایتکار در پی اشغال ایران اسلامی در طول هشت سال دفاع مقدس بود که به حمدالله با هوشیاری و بصیرت مردم ایران اسلامی و یکپارچگی ملت ایران آن‌ها نتوانستند حتی یک وجب از خاک ملت ایران را بگیرند.

او ادامه داد: دشمنان در چند ماه اخیر هزینه‌های زیادی کردند تا نظام ایران اسلامی را نابود کنند، اما خوشبختانه با هوشیاری ملت و دستگاه‌های امنیتی این امر محقق نشد و دشمنان به اهداف خود دست نیافتند.

باهنر با اشاره به دستاورد‌های انقلاب اسلامی ایران بیان کرد: در سال ۱۳۵۷، ایران در شاخص‌های اصلی مانند بهداشت، اقتصاد و ... از کشور‌هایی مانند افغانستان، بنگلادش، فیلیپین و ... عقب بود و در بین ۲۰۰ کشور رتبه ۱۲۰ داشت، اما امروز در بین کشور‌های در بین کشور‌های جهان رتبه‌های تک رقمی و سومین جایگاه آسیایی در حوزه بهداشت را دارد.

او ادامه داد: درست است که در این اغتشاشات اخیر گرفتاری‌هایی به وجود آمد و باعث کشته شدن برخی از هموطنانمان از جمله نیروی انتظامی شد، ولی بحمدالله امروز این اغتشاشات خاموش شده است.

عضو تشخیص مصلحت نظام افزود: البته نیاز است که مردم حرف خود را به صورت منطقی بیان کنند و مسئولین باید خدمتگذار مردم باشند و حرف آنان را گوش دهند و چاره‌ای برای مشکلات کشور بیابند.

او با بیان اینکه با ژرف نگری، بصیرت عمیق و درایت و ملت ایران، امروز ایران اسلامی سربلندتر از همیشه است اظهار کرد: جوانان غیور ایران اسلامی و مردم بدانند که رژیم صهیونیستی همچنان در پی ضربه زدن به آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.