براندازی و مخالفت با اسلام هدف دشمن در فتنه اخیر

جانشین سازمان اطلاعات سپاه پاسداران گفت: هدف دشمن در فتنه اخیر برنامه ریزی برای براندازی و مخالفت با دین اسلام بود.

سردار سیاری جانشین سازمان اطلاعات سپاه پاسداران در مراسمی در شهر زهان گفت: با توجه به مستندات، دشمن اغتشاشات اخیر را از پارسال با هدف براندازی و مخالفت با دین در کشور برنامه ریزی کرده بود.

او افزود: دشمن پس از موفقیت نشدن در جنگ اقتصادی علیه ملت ایران، جنگ فرهنگی، سیاسی و روانی را با بمباران خبر‌ها و شایعات کذب از طریق رسانه مزدور عربستانی و صهیونیستی آغاز کرد.

سردار سیاری ادامه داد: در این جنگ، دشمن با تمرکز بر مسئله حجاب، هدفش دین مردم بود اما ملت دیندار ایران اسلامی این تعرض به مقدسات را قبول نکرده و دشمن در این فتنه هم شکست خورد.

جانشین سازمان اطلاعات سپاه پاسداران بیان کرد: برنامه ریزی دشمن برای ایجاد آشوب در کشور از اول مهر بود، اما با فوت مهسا امینی علاوه بر مسئله فرهنگی و سیاسی بر روی بحث تجزیه کشور با ایجاد تفرقه‌های قومی و مذهبی نیز تمرکز کردند.

او افزود: نزدیک به ۶ ماه است که رسانه‌های دشمن روی این موضوع تمرکز کرده اند و در کمتر از چند روز ۱۲۳ میلیون توییت را در فضای مجازی منتشر کردند.

سردار سیاری عنوان کرد: امروز در حوزه فرهنگی مهم‌ترین مسئله ما جهاد تبیین است و وظیفه داریم از طریق نهضت جهاد تبیین و گفتمان چهره به چهره، به مقابله با فتنه دشمن برویم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۷ ۱۴ آبان ۱۴۰۱
سلام
متأسفانه در سالهای اخیر کارهای فرهنگی
در کشور در مقایسه با تبلیغات فرهنگی و تهاجم فرهنگی بیگانگان در ایران اسلامی خیلی ضعیف بود ،من خودم قبل از این در گیریها وقتی بیرون می رفتم از اوضاع نا بسامان فرهنگی متأثر می شدم .
در حالیکه تهاجم فرهنگی در تمام زمینه های اجتماعی در حال گسترش بود و از طریق لباسهای تولیدی در کشور تبلیغ نوع پوشش از طریق مانکن و حتی افراد جامعه به واضع به چشم می خورد و همه
چیز آرام ،آرام در کشور به صورت عادی
جلوه داده می شد و جای خودش را در جامعه با فرهنگ دینی عوض کرده و در حال بسط و گسترش بود .
تهاجم فرهنگی از طریق ماهواره ها و فضای مجازی به راحتی جای خودش را با تلویزیون ایران عوض کرده بود و متأسفانه یک بار به یکی از روستاهای حنوب رفتم با تعجب دیدم که از برنامه ایران در آنجا خبری نبود ،نه آنکه برنامه صدای و سیمای ایران در روستا نداشتند ،با کمال نا باوری برنامه ایران هم داشتند ، ولی آنها تحت تأثیر ماهواره و فضای مجازی قرار گرفته بودند فقط از ماهواره ها و فضای مجازی استفاده می کردند .
در حالیکه من خودم در خانواده مانع گرفتن ماهواره در شدم و خوشبختانه به لطف خدا هم از این کار خودم هم راضی هستم و فرزندانم هم با من مخالفت نکردند و خدا را شکر
و نکته قابل توجه این بود که روز به روز
چادرها گرانتر و گرانتر شدند و خانمها نا خواسته گرایش به سمت مانتو پیدا کردند. و عده ای سود جو هم منافقانه روز به روز مانتوها را تنگ تر و کوتاه تر و گرانتر کردند رسید به جاییکه حتی برخی افراد هم قدرت خرید مانتو هم نداشتند و و رسید به بلوز و شلوار حتی روسری و شال هم خیلی گران شده آیا این کارها به چه معنا بوده و هست . آیا فکر نمی کنید،فقط وفقط هدف شوم استکبار در تهاجم فرهنگی بوده است؟!
و باور کن هرکس جای مسئولین بود به نظر من چادر و روسری و شال و مانتو را ارزان قیمت و یا رایگان در اختیار بانوان می گذاشت تا کار به اینجا نکشه .!!!
دستهای پنهان در کشور با چراغ خاموش
آرام آرام به کمک عوامل استکبار رفتند و اهداف آنان را پیش بردند !!!
فقط منظورم از این حرفها این هست که کشورهای بیگانه در سالهای متمادی برای تهاجم فرهنگی و تأثیر روی افکار و اذهان
جوانان ایران با اختصاص بودجه های کلان و تبلیغات سو در کشورما ماهرانه
اهداف خود را پیش می بردند .
ولی متأسفانه برخی مسئولین بی توجه و بی تفاوت و یا غافل بودند ،و شد آنچه را که نباید می شد ، آخه چرا غفلت تا این حد ؟!
ولی می دانم که این پیام من گذاشته نمی شود و کسی هم حوصله خواندن آن را ندارد
ولی ایکاش مسئول اصلی این پیام را می خواند.
آخرین اخبار