تجهیز آزمایشگاه بیمارستان امام حسین (ع) هشترود

فرماندار هشترود گفت: آزمایشگاه بیمارستان امام حسین (ع) هشترود با ۶ میلیارد تومان تجهیز می‌شود.

آقای توری در جلسه شورای اداری با بیان اینکه دستگاه‌های آزمایشگاه بیمارستان امام حسین (ع) هشترود فرسوده شده اند گفت:این آزمایشگاه با هزینه‌ای بالغ بر ۶ میلیارد تومان به دستگاه‌های روز تجهیز خواهد شد.

وی همچنین از نصب دستگاه سی تی اسکن در این بیمارستان با هزینه ۲ میلیارد تومان خبر داد و گفت: دستگاه سی تی اسکن چندین ماه بود خریداری شده بود اما به خاطر نبود هزینه نصب خاک می‌خورد که ۲ میلیارد تومان برای نصب این دستگاه اختصاص داده شده و تا چند ماه آینده نصب خواهد شد.

آقای توری از برخورد با روسای اداراتی که رفتار ناشایست  با سرمایه گذاران داشته باشند خبر داد و افزود: باید در عرض یک روز جواب استعلامات سرمایه گذار داده شود.

فرماندار هشترود در ادامه از بانک‌های عامل شهرستان خواست موجب نارضایتی مردم نشوند و وام‌های اشتغالزایی و ازدواج را به موقع بدهند.

آقای توری گفت: بانک مرکزی و دولت اعلام می‌کند با ضمانت یک نفر وام پرداخت کنید اما بانک‌ها ضامن ۲ نفر و چک و سفته می‌خواهند‌.

فرماندار هشترود استفاده شخصی از خودرو‌های دولتی را ممنوع دانست و گفت: تردد ماشین های اداری با پلاک دولتی غیر وقت اداری ممنوع بوده و در صورت مشاهده به پارکینگ دلالت داده خواهد شد و به تخلفات اداری معرفی خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.